Kundsupportsadministratör/innesäljare till Swedavia
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Är du en kommunikativ och driven person med bakgrund inom kundsupport/administration? Vi söker nu en innesäljare/kundsupportsadministratör till Swedavias kontor på Arlanda.
Publiceringsdatum2018-07-31Om tjänstenI din roll som innesäljare & Kundsupportadministratör kommer du att stötta Swedavia Airport Telecom ABs (AT) affär inom data-/tele-/radiokommunikation och säkerställer att de tjänster AT erbjuder externa och interna kunder levereras och supporteras i samarbete med våra partners.
Rapportering sker till "Gruppchef Innesälj och Kundsupport",
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta bland annat:
* Administrera fakturering av samtliga tjänster och produkter.
* Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor.
* Kvalitetssäkra all information om kunder och deras produkter samt tjänster i AT 's Asset Management System.
* Ta emot, utreda och besvara kundsupportärenden både internt och externt
* Vara administrativt säljstöd, registrera ordrar samt koordinera supportärenden och leveranser
* Stötta telefonistfunktionen med att besvara inkommande samtal.
Arbetet omfattar även en del besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB vilket innebär en del tjänsteresor inom Sverige.
Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och trivs med att jobba nära med andra. Du är självgående och duktig på att lösa problem som kan uppkomma under arbetets gång. Vi tror att du har minst ett års erfarenhet av B2B-försäljning eller kundsupport samt har jobbat back office med administration tidigare. Du är duktig på datorsystem och både pratar och skriver svenska och engelska flytande.
Om Swedavia
Swedavia Airport Telecom är en teleoperatör med huvudinriktning mot flygplatsnära tjänster och finns på alla Swedavias flygplatser. Vi levererar behovsbaserade och paketerade helhetslösningar inom tele-, data- och radiokommunikation till alla typer av flygplatsaktörer.
Tjänsten är en del av Adeccos personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som kundsupportsadministratör är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och sträcker sig inledningsvis tolv månader med goda chanser till förlängning/övertag av kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Jonatan Lundberg via
Jonatan.Lundberg@adecco.se.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Arlanda, Swedavia, kundsupport, kundtjänst, innesäljare, administration, administratör
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-30
Ange följande referens när du ansöker: ref-27096
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJonatan Lundberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Jobbnummer 4268240
Observera att sista ansökningsdag har passerat.