Kundsupportmedarbetare till Volkswagen i Södertälje sökes omgåen

2Complete AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge, Gnesta eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nästa medarbetare till Retail Operations på Volkswagen Financial Services. Vill du utvecklas inom ett av marknadens ledande fordonsfinansbolag så se hit!

I kundsupporten på Volkswagen Financial Services är du den initiala kontakten via telefon och mail gentemot kund när det gäller handläggning och support gällande deras bilfinansiering. Telefonen är ditt dagliga verktyg mot kund och du hanterar även det dagliga administrativa flödet. Du kommer att upprätta, aktivera och avsluta finansieringsavtal, du hanterar utbetalningar rörande finansieringsavtal och fakturor.


Om företaget
Volkswagen Financial Services är ett företag som erbjuder finansiering och tilläggstjänster för bilar. Bolaget har en mycket start position på den svenska marknaden med över 500 000 finans-, service- och försäkringskontrakt i vår portfölj till ett värde av mer än 26 miljarder kronor. Idag består företaget av 160 anställda och växer för varje år, inte minst tack vare våra starka varumärken inom bilsektorn, Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, Audi, Porsche, Skoda samt Seat.

Företaget ingår i en global koncern, Volkswagen Financial Services AG, en av Europas ledande fordonfinansiärer med mer än 12 000 anställde över hela världen.

Din profil
Du har gymnasieutbildning och flerårig erfarenhet av kundservice, har du arbetat inom bilfinansieringsbranschen så är det meriterande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Som person vill vi att du är noggrann, kommunikativ och flexibel. Du förstår vikten av hög kundnöjdhet och strävar alltid efter att skapa och bibehålla en relation till kunden. Vi vill att du är administrativt lagd och har en förmåga att skapa ordning och struktur. Vidare ser vi gärna att du har en förmåga att se och hålla ihop en helhet och att du alltid eftersträvar en hög tillgänglighet gentemot kunderna. Du uppskattar att arbeta både självständigt och i grupp.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 alt. anna@2complete.se

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: kundservice, kundsupport, administratör, kundtjänstmedarbetare, handläggare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-22
Ange följande referens när du ansöker: 855
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Magnusson anna@2complete.se 076- 869 30 48

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3836213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: