Kundsupportmedarbetare på Kreta

Add-Up Bemanning AB / Supportteknikerjobb / Jönköping
2020-12-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupportmedarbetare på Kreta" (publicerad 2021-01-18) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Add-Up Bemanning AB i Jönköping, Habo, Mullsjö, Vaggeryd, Nässjö eller i hela Sverige

SÖK NU!!
Detta är en chans som inte går att missa!!
Är du sugen på att arbeta utomlands med betald resa och boende och lön??!! Ta då chansen!

Vår kund utför uppdrag åt Telia och expanderar sin verksamhet i Chania på Kreta, och behöver anställa ett flertal medarbetare som skall jobba med Telias kunder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor. Vår kund växer och de söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med Telia på kontoret i Chania på soliga Kreta. Söker du ett långsiktigt äventyr är arbetet på hos vår kund en möjlighet för dig!

Publiceringsdatum
2020-12-03

Om tjänsten
Du arbetar med att ta emot inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden av såväl enkel som komplicerad karaktär. Du kommer att ingå i ett glatt och driftigt team som tycker om att ge service och möta kundens behov.
På Telia är det ett stort fokus på merförsäljning med dagliga säljmål för att kunna möta kundens önskemål och behov på bästa sätt - vi arrangerar bl.a. teamtävlingar men även individuella tävlingar.

Vi söker dig som:
Har ett stort intresse för att hjälpa människor och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är service-minded, professionell och noggrann. Du har förståelse och kan anpassa dig efter kundens behov samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar.

För att trivas på Telia och hos vår kund:
Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en lärorik erfarenhet. Vår kund är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. Vi söker dig som är trygg i dig själv och inte räds utmaningen att flytta utomlands och arbeta.
Om du gillar att ge service, motiveras av försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas hos vår kund på och Telia.

Du erbjuds:

• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta

• Utbildning i 3 veckor, så att du blir expert på ditt område!

• 14 månaders lön per år (Du läste rätt! 2 extra månadslöner). Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter.

• Många interna utvecklingsmöjligheter * Nordiskt management

• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar

• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-02

Adress
Add-Up Bemanning AB
Källebäcksvägen 15
55593 Jönköping

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kreta".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Add-Up Bemanning AB (org.nr 559086-7973)
Källebäcksvägen 15 (visa karta)
555 93  JÖNKÖPING

Ansökan
E-post: filip.kiliansson@addup.se

Jobbnummer
5472539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Add-Up Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Add-Up Bemanning AB: