Kundsupportmedarbetare
Transcom AB / Kundservicejobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Transcom AB i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Köping eller i
hela Sverige Beskriver du själv som social och service inställd, vill du vara med och leverera Sveriges bästa kundtjänst hos Tele2? Då är du våran nya kollega till Transcom Eskilstuna!
Vi erbjuder dig:
Hos oss har du möjligheten att växa som individ och utvecklas inom merförsäljning.
Vi är stolta över att säga att vi under 2022 blev årets karriärföretag för fjärde året på rak. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produkt kunskap, ledarskap eller coachning. Har du samma drivkraft som oss kan vi garanterat göra underverk tillsammans!
När du startar din anställning hos oss erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst.
Vi sitter även i en härlig lokal på Kungsgatan 69 med fantastiska kollegor och engagerade ledare.
Utöver detta erbjuder vi dig:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskortet, för att spara pengar när du handlar mat i butik eller på restaurang
Utvecklingsmöjligheter
Fast grundlön och möjlighet till provision
Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du hantera inkommande samtal och mail från Tele2 kunder inom områden som mobiltelefoni och bredband. Vanliga frågor kan vara att dom behöver hjälp med fakturaförklaring, teknisk support eller har frågor angående deras data förbruk. I Tele2 så strävar vi alltid efter att ge våra kunder förstklassig kundupplevelse, vi gör en behovsanalys i varje samtal för att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. För att kunna säkerställa det behovet arbetar vi med personlig merförsäljning för att kunna ge kunden rätt kunskap och rätt erbjudande. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner och stärka teamkänslan. Tempot hos oss är högt - men på Transcom jobbar vi tillsammans!
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15. Söndagar stängt
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2 februari 2023
Job requirements
Om dig
Har du läst annonsen så här långt har du kanske redan fått en bild över vem vi söker. Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och har ett genuint och intresse för att jobba med människor. Du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som du inte räds för att presentera valmöjligheter och alternativ till våra kunder. Vidare har du ett gott tålamod och är målorienterad i ditt arbete. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som har rätt ambitioner. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande
Engelska flytande i tal och skrift för att kommuniera med kunder utanför det svenska språket
Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju. Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom. Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på
jobb.sverige@transcom.comOm Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 80 kontaktcenter i 25 länder på 35 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Transcom AB (org.nr 556201-3234)
Kungsgatan 69 (
visa karta)
632 21 ESKILSTUNA
Arbetsplats Huvudkontor
Kontakt Rekryteringsansvarig
Pontus Andersson
pontus.andersson@transcom.com 0704625005 Jobbnummer 7341037
Observera att sista ansökningsdag har passerat.