Kundsupportchef
Jerrie AB / Ekonomichefsjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jerrie AB i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Lerum eller i
hela Sverige Saddler Scandinavia grundades 1986 och är idag ett av de ledande accessoarföretagen i Skandinavien. Vårt huvudkontor ligger i Kungsbacka, några mil utanför Göteborg.
Genom ständig närvaro i verkligheten får vi inspiration till de högkvalitativa modeaccessoarer vi designar från grunden. Från start var det främst bälten som var vår business men under åren har vi utvecklat konceptet och idag gör vi det mesta inom läderaccessoarer t.ex. väskor, plånböcker, bälten och armband under det egna varumärket SDLR och för externa varumärken som bland annat Oscar Jacobson, J.Lindeberg, Morris och Boomerang.
Saddler kännetecknas av en passion för läder, något som präglar allt vi gör. Från inköp av råmaterial till design och tillverkning. Tack vare nära samarbeten med våra leverantörer i Europa och Asien säkerställer vi att rätt kvalitet uppnås och att tillverkningen sker med hänsyn till människor och miljö. Våra fabriker är certifierade och vi jobbar ständigt för att förbättra och utveckla våra processer.
Vi vill att våra kunder ska känna sig snygga och nöjda i våra produkter och att de ska känna en trygghet i att de är tillverkade enligt våra värderingar.
Som kundsupportchef på Saddler blir du en nyckelperson med ansvar för att leda och planera arbetet på kundsupportavdelningen. Samtidigt är det viktigt att du trivs med att jobba i den operativa verksamheten då tjänsten till stor del består i att vara en del av det dagliga arbetet med både sälj- och kundsupport. Förutom mycket kundkontakt har du ett nära samarbete med företagets säljkår och dina kollegor på inköp, sortiment och lager. Du jobbar i ett högt tempo i ett team med god sammanhållning där ledorden är engagemang, samarbete och kompetens. Placering är Kungsbacka.
Vi söker en positiv, driven och resultatinriktad kundsupportchef som brinner för service och försäljning. Du har fokus på kvalitet samtidigt som du har ett brett och övergripande synsätt. Då Saddler står inför en spännande resa och ökad tillväxt söker vi en person som drivs av att utveckla processer, hitta strukturerade arbetssätt och som ser vad som behöver prioriteras.
Vi ser att du har ett par års erfarenhet av en liknande roll, gärna inom modebranschen. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel, samt är en van användare av affärssystem. Kunskaper i Garp ser vi som mycket meriterande. Behöver vi tillägga att det är en stor fördel att du är modeintresserad?
Varmt välkommen med din ansökan med bifogat CV på jerrie.se senast den 28 november. Skicka gärna din ansökan snarast då vi gör urval och intervjuer löpande. Vid frågor kontakta Cecilia Jarlsmark på 0723-05 33 43.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-11-10ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJerrie AB
AdressJerrie AB
Odinsgatan 9
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 9
Jobbnummer 3154400
Observera att sista ansökningsdag har passerat.