Kundsupport till THK’s nordiska huvudkontor

Avanzera Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Sedan starten i Japan för mer än 40 år sedan har THK, med mer än 9 000 anställda globalt, utvecklats till den världsledande producenten och leverantören av linjär teknik och innovativa komponenter. Inom automationsbranschen är "Made by THK" synonymt med kvalitet, prestanda och tillförlitlighet.

För THK's räkning söker vi en tekniskt intresserad medarbetare till kundsupport. Inledningsvis kommer du att vara anställd hos oss på Avanzera med målsättningen att inom kort bli fast anställd hos THK. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2015-05-22

Dina arbetsuppgifter
I din roll ansvarar du för att på ett professionellt sätt agera support till kunderna, distributörerna och dina kollegor på fältet. Arbetsuppgifterna omfattar hela kedjan från förfrågan till leverans. Det innebär att vägleda kund gällande produkterna, skriva offerter, sammanställa ordererkännande samt att leveransbevaka och uppdatera kunden löpande. Du kommer också ha daglig kontakt med säljsupporten på huvudkontoret i Tyskland.

Då det är ett litet kontor hjälps alla åt och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Du blir en viktig del i ett väl sammansvetsat team.

Bakgrund
Vi söker dig som vill ge det lilla extra i kontakt med kund och som är tekniskt intresserad så att du sätter dig in i produktutbudet. Du har arbetat med liknande uppgifter tidigare och är systemvan. Det är meriterande om du har teknisk utbildning på gymnasie- eller högskolenivå och/eller har erfarenhet av arbete med tekniska produkter i någon form. Du har goda datakunskaper, främst i Officepaketet men även i något affärssystem. Arbetet kräver goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Vi söker dig som är nyfiken och ödmjuk, har viljan och drivet att lära nytt samt är lojal och engagerad i det du gör. Vidare är det viktigt att du är initiativtagande, trivs med att arbeta självständigt och ta eget initiativ.

Sökord: kundsupport, säljsupport, teknisk innesäljare, orderadministratör

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 536
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Karbelius 08-545 28 303

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2306162

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: