Kundsupport till Telia i Borås

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2019-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport till Telia i Borås" (publicerad 2019-02-04) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.

Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka uppvåra avdelningar som jobbar med Telias kundtjänst samt teknisk supporti Borås. Du blir anställd av Releasy och jobbar på uppdrag för vår kundTelia. Vi har vårt kontor i Pulsens lokaler i centrala Borås.

Publiceringsdatum
2019-01-17

Dina arbetsuppgifter
På Teliahar du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Vi har två avdelningar med olika inriktningar; kundtjänst med fokus på fakturor, abonnemang ochmerförsäljning samt teknisk support där felsökning är huvuduppgiften. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Utbildning och Karriärtrappan:

Din anställning inleds med fyra veckors utbildningför att bekanta dig med Releasy och Telia. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet.All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.Förkunskaper är inget krav då du får all utbildning på plats. Vi söker dig somär engagerad, positiv och har en vilja att lära!

Hos oss finns också goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappafinns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.

Vi erbjuder dig:

Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia.

Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.

En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du!

En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem du kommer arbeta med.

Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid.

Profil
Vi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska hagod datorvana samt vara duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och veta hur man levererar en bra kundservice.Vi ser även att du är målinriktad, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt vid personlig lämplighet.

Arbetstider:

Din arbetstid är schemalagdunder kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00.

Anställningsgrad:

100%.

Ersättning
Fast lön enligtkollektivavtal med Unionen.På Telia kundtjänst finns även chans till provision.
Utbildningsstart 11 februari.

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på jennifer.tjernlund@releasy.se.

Varmt välkommen till Releasy och Telia!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4561826

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: