Kundsupport till Telia

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-09-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap och bred kunskap.

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen arbetar du som kundsupport i teamet bakom Fastighetsägaringången. Det är fastighetsägaringången som förvaltar, felsöker och utökar Telias befintliga fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från fastighetsägare, registrera felärenden samt lämna över ärenden till rätt enhet som felsöker och åtgärdar felet. Du är den person som lyssnar in kundens problem för att ge support i världsklass. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför.

• Behandla inkommande samtal
• Vara kundens ingång för frågor gällande fel
• Dirigera respektive feländring till rätt enhet för felsökning
• Bidra till förstklassig support och kundnöjdhet

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundsupport (fördelaktigt teknisk support) via telefon
• God IT-vana
• Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift

Vi söker dig som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du har alltid kunden i fokus och vill lösa deras problem, antingen på egen hand eller tillsammans med dina kollegor. Vidare är du en person som självständigt driver dina arbetsuppgifter framåt. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
David Renblad
david.renblad@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8089350

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: