Kundsupport till Stockholms lokaltrafik (Borås)

Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.

Som medarbetare påSL kundtjänstbesvarar du samtal från resenärer gällande bland annatreseplanering, biljettinformation och trafikupplysning. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till söndag mellan 06.00 och 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.

Om Releasy:

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål. Du blir anställd av Releasy och arbetar på vårt kontor i Pulsen-huset där SL har en avdelning.

Om dig:

• Du trivs i mötet med andra människor.

• Du vet vad bra kundservice innebär.

• Du är en strukturerad person med bratålamod.

• Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.

• Du har hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.

• Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

• Du har god datorvana.

Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2018-11-13

Ersättning
Enligt kollektivavtal med Unionen.

Arbetstider:

Schema med varierande arbetstider under dag, kväll och helg, anställningsgrad 100%.

Förmåner och fördelar hos Releasy:

• Våra interna utbildningar inom uppdraget samt inom kundkommunikation.
• Engagerade ledare som hjälper dig att utvecklas.
• En spännande miljö där du är en del av ett härligt team.

• Friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på jobbet.

• Möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna kombinera arbetet med studier.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag!

Sista ansökningsdag är 26 november. Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Planerad utbildning startarmåndag 3 december.

Vid frågor är du välkommen attkontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på
jennifer.tjernlund@releasy.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
4455400

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: