Kundsupport till SRB Butiksservice
SRB gruppen AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SRB gruppen AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Drivs du av att ge bra service? Har du erfarenhet av administrativa uppgifter? Då kan det här jobbet vara för dig!
Publiceringsdatum2020-02-14Om företagetSRB står för Svensk Rikstäckande Butiksservice och vi är specialister på att maximera försäljning av varor genom att optimera miljön i och runt butikshyllan. Vi har med 300 anställda merchandisers en unik närhet till marknaden och gör ca 3000 butiksbesök varje vecka, från Ystad till Kiruna. Med över 20 års erfarenhet inom dagligvaruhandeln och retail har vi ett brett utbud merchandisingtjänster för både hylla och golv, alla med syftet att bidra till ökad försäljning för våra kunder. Med våra värdegrunder närhet, kompetens, kontroll, ansvar, tillit och respekt jobbar vi för en god arbetsmiljö som genomsyrar verksamheten. Du är välkommen att läsa mer om oss på vår hemsida:
http://www.srbgruppen.se/ Positionen
I rollen som kundsupport kommer du att supporta både våra kunder och medarbetare. Du ansvarar för att bolagets medarbetare har rätt information och material, administrerar i våra affärssystem, genomför kontroll av information gällande utförande av uppdrag och tar den kommunikation som behövs för att säkerställa att underlaget blir korrekt. Mer specifikt kommer du att:
• Supporta våra kundansvariga
• Ha löpande kommunikation via telefon och mail med både medarbetare, kunder och butikspersonal
• Packa och skicka ut material samt administrera kring detta
• Kontrollera inrapporterad information såsom t.ex. utförandetider och bildgranskning vid projekt
• Säkerställa listor/underlag för projekt innan de skickas för bemanning
• Producera arbetsbeskrivningar/uppdragsbeskrivningar
• Utföra projektuppföljningar och kundundersökningar
• Administrera i system och hantera registervård
• Hantera avvikelser
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och god datorvana då arbetet till stor del utförs i Excel och MS Office. Vi ser att du har en gymnasieexamen och gärna någon form av eftergymnasial utbildning. Vi anser det även vara meriterande om du har erfarenheter av liknande arbetsuppgifter samt från dagligvaruhandeln, retail eller bemanningsbranschen.
Vi tror att du är serviceinriktad, lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull. Du är en energisk medarbetare som gillar en arbetsmiljö med högt tempo i ett expansivt företag. Vi ser även att du är engagerad och trivs med att arbeta med kvalitet i fokus. Du ska kunna arbeta både självständigt och i team och förväntas vara bra på att kommunicera både i tal och skrift.
Arbetsvillkor
SRB-Gruppen erbjuder dig goda möjligheter till personlig utveckling samt ett dynamiskt och intressant arbete med en marknadsmässig lön och förmånliga villkor.
Tjänsten är en heltidstjänst under ett föräldravikariat i 10 månader som inleds med 3 månaders provanställning. Arbetet sker i huvudsak vardagar mellan 08-17.
Vi sitter i trivsamma lokaler på Rosenlundsgatan 13, Södermalm.
Så ansöker duSista ansökningsdag är 2020-03-10
Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut, därför rekommenderar vi att du söker tjänsten snarast.
Tillträde: snarast enligt överenskommelse.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta
sandra.kristiansson@srbgruppen.seVi ser fram emot din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressSrb Gruppen AB
Rosenlundsgatan 13
11853 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Srb Gruppen AB (org.nr 556608-7382)
Rosenlundsgatan 13 (
visa karta)
118 53 STOCKHOLM
Arbetsplats SRB-Gruppen AB/Stockholm
Jobbnummer 5097300
Observera att sista ansökningsdag har passerat.