Kundsupport till Nespresso (dansktalande)
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2015-02-24FöretagetBravura söker glada dansktalande kundtjänstmedarbetare till Nespressos trevliga kontor i centrala Stockholm.
Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice.
Talar du flytande danska och vill jobba i en ung, energisk och utmanande organisation och representera ett kraftfullt globalt varumärke är detta något för dig!
Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med både inkommande och utgående samtal samt administration och mailhantering. Frågorna som kommer in via telefon och mail handlar om bland annat teknisk support, ordrar och företagets produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder.
Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och tryggt gäng. Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete var femte lördag förekommer.
Du kommer att ingå i ett team av dansktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.
Dina arbetsuppgifterArbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med både inkommande och utgående samtal samt administration och mailhantering. Frågorna som kommer in via telefon och mail handlar om bland annat teknisk support, ordrar och företagets produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder.
Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och tryggt gäng. Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete var femte lördag förekommer.
Du kommer att ingå i ett team av dansktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.
Kvalifikationer• Flytande danska i tal och skrift (krav)
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke (meriterande)
Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter.
Övrig information:
Start: Enligt ö.k.
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: danska, dansktalande, danmark, dansk, kundtjänst, kundsupport, Stockholm, kaffe, kaffemaskiner, kaffespecialist, coffe specialist, Nespresso
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefine Gustafsson 08-40024050
josefine.gustafsson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2180441
Observera att sista ansökningsdag har passerat.