Kundsupport till Nespresso (dansktalande)

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2015-02-24

Företaget
Bravura söker glada dansktalande kundtjänstmedarbetare till Nespressos trevliga kontor i centrala Stockholm.

Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice.

Talar du flytande danska och vill jobba i en ung, energisk och utmanande organisation och representera ett kraftfullt globalt varumärke är detta något för dig!

Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med både inkommande och utgående samtal samt administration och mailhantering. Frågorna som kommer in via telefon och mail handlar om bland annat teknisk support, ordrar och företagets produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder.

Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och tryggt gäng. Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete var femte lördag förekommer.

Du kommer att ingå i ett team av dansktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är varierande. Du arbetar med både inkommande och utgående samtal samt administration och mailhantering. Frågorna som kommer in via telefon och mail handlar om bland annat teknisk support, ordrar och företagets produkter. Du arbetar med både privat- och företagskunder.

Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och tryggt gäng. Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete var femte lördag förekommer.

Du kommer att ingå i ett team av dansktalande kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.

Kvalifikationer
• Flytande danska i tal och skrift (krav)
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke (meriterande)

Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är serviceminded, motiverad, och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter.

Övrig information:

Start: Enligt ö.k.
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: danska, dansktalande, danmark, dansk, kundtjänst, kundsupport, Stockholm, kaffe, kaffemaskiner, kaffespecialist, coffe specialist, Nespresso

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson 08-40024050 josefine.gustafsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2180441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: