Kundsupport till Lekolar

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Osby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Osby, Östra Göinge, Älmhult, Markaryd, Hässleholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Osby, Älmhult, Markaryd, Hässleholm, Olofström eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-08-24

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som beräknas vara från oktober till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lekolar. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Lekolar AB är ett svenskt företag som är marknadsledare i hela Norden på pedagogiska hjälpmedel, leksaker, inredning och förbrukningsartiklar till skolor och förskolor. Företaget levererar material, utrustning, möbler och inredning. Lekolar finns i Norge, Danmark, Finland och Sverige, består av ca 300 medarbetare och omsätter cirka 1 miljard kronor. Huvudkontoret ligger i Osby och du blir en del av ett härligt team som har högt i tak och ser stort värde i att samarbeta och peppa varandra.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare har du i huvudsak ansvar för inkommande samtal och mejl kring frågor från företagets kunder. Vidare innebär rollen administrativt arbete så som att lägga in order i systemet och skicka orderbekräftelse samt hantera reklamationer och anmäla transportskador. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder och du ges stora möjligheter i att fatta egna beslut för att ge bästa möjliga service.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av en roll som inneburit service
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• God dator- och systemvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att arbeta tillsammans med andra. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med människor och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera många bollar i luften utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. I rollen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten!

Övrig information:

Start: Oktober
Plats: Osby
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, service, heltid, Osby

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellinor Lindqvist
ellinor.lindqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6913978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: