Kundsupport till kund

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Söker du en utvecklande roll inom kundsupport? Är kommunikation, flexibilitet och service en självklar del för dig i ditt arbete? Till kund söker vi nu dig för längre uppdrag inom kundsupport! Låter det intressant? Välkommen med din ansökan så berättar vi mer!

Publiceringsdatum
2022-10-05

Om tjänsten
Som medarbetare inom customer service arbetar du kommunikativt och serviceinriktat i en stöttande funktion med telefon och mail som viktiga arbetsverktyg. Du hjälper kunder och kollegor med frågor kring bl.a. order, leverans och reklamationsärenden. Med perioder av högt tryck ställs det krav på att kunna tryggt och lugnt prioritera bland ärenden för att fortsatt ge bästa service och upplevelse.

Du blir en del av ett erfaret team och bli en viktig spelare där du får möjlighet att arbeta både tillsammans med dina kollegor som att ansvarsfullt koordinera dig bland arbetsuppgifter. För rollen krävs driv, engagemang och problemlösningsförmåga där du flitigt arbetar i olika system för att hantera flera ärendet parallellt. Du kommer ha varierande arbetsuppgifter och en arbetsdag kan se olika ut. Arbetstiderna är förlagda vardagar under kontorstider.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

* Besvara och följa upp inkommande samtal och mail
* Orderhantering och uppdatering i system
* Felsökning och uppföljning av ärende
* Leveransbevakning
* Administration och dokumentation

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående efter överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som trivs med ett stort eget ansvar och som inte är rädd för att hugga i även när arbetsbelastningen kan kännas hög. I arbetet krävs att du är noggrann, lösningsorieterad och förmåga att prioritera. Du trivs att hjälpa andra och har därför även förmåga att vara pedagogisk i kommunikation. För rollen kommer du via mail och telefon ha kontakt med såväl kunder som leverantörer på både svenska och engelska.

Viktigt för tjänsten är:

* Tidigare erfarenhet från customer service/support
* Goda kunskaper i svenska & engelska.
* Lyhörd, kommunikativ och initiativtagande
* God system och datorvana

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Ronja Andersson via Adecco ronja.andersson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39401".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Ronja Andersson

Jobbnummer
7046308

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: