Kundsupport till Ingram Micro
 Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla kundservicejobb i Göteborg, 
Mölndal, 
Partille, 
Kungälv, 
Lerum eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, 
Mölndal, 
Partille, 
Kungälv, 
Härryda eller i 
hela Sverige   Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!  
Publiceringsdatum2022-07-14Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Ingram Micro har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Ingram Micro en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetIngram Micro AB är en ledande, modern och affärsorienterad teknikdistributör inom IT och telekom. Ingram Micro erbjuder värdeskapande innovativa lösningar för produktpaketering, mjukvarukonfiguration, e-handel och tredjepartslogistik. Ingram söker nu förstärkning till kundcenterteamet placerat i göteborg.  
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport arbetar du med varierande supportärenden för tekniska produkter och tjänster. Du äger kontakten med företagets kunder och ansvarar för hela kundresan. Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att besvara supportfrågor per telefon och mail. Du trivs med högt tempo och struktur när du levererar högsta möjliga servicenivå. I denna roll råder frihet under ansvar när du samarbetar nära med dina kollegor, här blir du en del av ett mindre team med god sammanhållning.
• Kommunikation med företagets kunder
• Administration
• Order och leveransbevakning  
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Genomförd gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice
• Goda kunskaper i excel och officepaketet
Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Du är engagerad, tillmötesgående och gör avtryck i möten med andra människor. Du motiveras av att sätta dig in i kundens problem och strävar efter att erbjuda hjälp på ett anpassat och lösningsorienterat sätt. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du anpassar dig fort till nya situationer och tycker det är roligt med nya utmaningar, du är flexibel och gillar frihet under ansvar.
Övrig information:
Start: Omgående 
Plats: Göteborg 
Lön: Enligt överenskommelse 
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, 
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundsupport, support, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, teknisk support, 1st line, first line, supportdesk, support, konsult, heltid, Göteborg, first line, kundcenter, service,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB  
Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)  
Arbetsplats Bravura 
Kontakt Savanna Aljaderi 
savanna.aljaderi@bravura.se 08-40024050  Jobbnummer 6822744 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.