Kundsupport till Ingram Micro

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-07-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Ingram Micro har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Ingram Micro en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Ingram Micro AB är en ledande, modern och affärsorienterad teknikdistributör inom IT och telekom. Ingram Micro erbjuder värdeskapande innovativa lösningar för produktpaketering, mjukvarukonfiguration, e-handel och tredjepartslogistik. Ingram söker nu förstärkning till kundcenterteamet placerat i göteborg.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du med varierande supportärenden för tekniska produkter och tjänster. Du äger kontakten med företagets kunder och ansvarar för hela kundresan. Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att besvara supportfrågor per telefon och mail. Du trivs med högt tempo och struktur när du levererar högsta möjliga servicenivå. I denna roll råder frihet under ansvar när du samarbetar nära med dina kollegor, här blir du en del av ett mindre team med god sammanhållning.

• Kommunikation med företagets kunder
• Administration
• Order och leveransbevakning

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Genomförd gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice
• Goda kunskaper i excel och officepaketet

Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. Du är engagerad, tillmötesgående och gör avtryck i möten med andra människor. Du motiveras av att sätta dig in i kundens problem och strävar efter att erbjuda hjälp på ett anpassat och lösningsorienterat sätt. Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du anpassar dig fort till nya situationer och tycker det är roligt med nya utmaningar, du är flexibel och gillar frihet under ansvar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, support, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, teknisk support, 1st line, first line, supportdesk, support, konsult, heltid, Göteborg, first line, kundcenter, service,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Savanna Aljaderi
savanna.aljaderi@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6822744

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: