Kundsupport till Doktor24
Doktorse Nordic AB / Administratörsjobb / Stockholm
2025-02-07
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Doktorse Nordic AB i Stockholm,
Huddinge,
Sollentuna,
Täby,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Doktor24, numera en del av Doktor.se är en av Sveriges ledande digifysiska vårdgivare. Med värme och omtanke som ledord låter vi den digitala och fysiska vården samarbeta för att kunna erbjuda högkvalitativ och tillgänglig vård till våra patienter. Vi är ett vård- och vaccinationsbolag som strävar mot att skapa smart och smidig vård, för ett liv i hälsa. Vi söker nu någon som vill jobba i vår kundsupport på Doktor24 under våren och sommaren 2025. Om rollen I kundsupporten arbetar du med att supporta våra kunder och patienter via mejl och telefon. Vi får in en stor variation av frågor och problem där vissa löses relativt lätt, och andra är mer komplexa och kräver samarbete med andra team. Vi är länken mellan kunden och företaget och därför är det viktigt att vi rapporterar in tekniska fel, feedback vi får och otydligheter som uppkommer för patienten så att vi ständigt kan förbättra vår tjänst.
Du kommer bli en del av funktionen vård, kvalitet och support vars främsta uppdrag är att utveckla, förvalta och leverera en komplett kundresa inom både digital och fysisk vård. Du kommer till ett prestigelöst härligt team där vi värnar om service, flexibilitet och öppenhet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Supporta kunder och patienter via mejl och telefon.
Av/omboka när en mottagning behöver stängas och beställa vaccin till våra mottagningar.
Hantera post och paket.
Fler administrativa uppgifter kan tillkomma beroende på hur behovet ser ut.
Vi arbetar i en komplex vård- och systemmiljö. Det är därför viktigt att du som söker har lätt för dig att lära dig nya system.
Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du:
Vara strukturerad, lösningsorienterad och drivs av att ge god service.
Gilla mixen av att arbeta självständigt och tillsammans i ett team.
Vara bekväm med att arbeta i en mängd olika system.
Tala och skriva flytande på svenska och engelska.
Ha lätt för att lära dig nya digitala syste
Vara stresstålig och trivas att arbeta på en arbetsplats där det ständigt sker förändringar och nya utmaningar. Meriterande
Utbildning inom medicinsk administration
Erfarenhet av arbete inom kundsupport, gärna telefonvana
Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur!
Vi erbjuder dig också:
Kollektivavtal
Tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Gemensam frukost varje måndag
Mer praktiska detaljer Startdatum: Vi vill såklart att du ska vara en del av oss så snart om möjligt, men vi förstår om du sysslar med annat i dagsläget- så vi pratar ihop oss under processen. Plats: Din hemvist kommer vara på vårt huvudkontor i Stockholm på Sveavägen 63, mitt i stan bland bra lunchutbud och trevliga uteserveringar. Anställningsform: Visstidsanställning fram till augusti med eventuell möjlighet till förlängning. Omfattning: Heltid, 40 timmar/vecka. Arbetstider: Dagtid mellan 08:00-17:00, tiderna kan komma att förändras.
Känns det här dom något för dig? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka den gärna idag- allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Doktorse Nordic AB (org.nr 559058-0089),
http://doktor.se Arbetsplats Doktor.se
Jobbnummer 9150802