Kundsupport till Cool Company

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-01-05

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cool Company.

Om företaget
Cool Company grundades 2009 och är ett nischat entreprenörsdrivet företag med stark tillväxt. Cool Companys affärsidé går ut på att erbjuda egenanställning som gör det möjligt för privatpersoner att ta uppdrag och fakturera utan att ha eget företag.

För denna tjänst kommer du att ingå i företagets kundsupportavdelning som tillsammans säkerställer att kundnöjdheten fortsatt är på topp. Ni har en central roll på företaget och spelar stor roll för bolagets fina recensioner och omdömen från sina kunder. Teamet behöver nu utökas och Cool Company söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa och som tillsammans vill leverera service i världsklass. Företagskulturen präglas av en varm atmosfär med högt i tak. Företaget har sitt kontor i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport hos Cool Company ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt för deras svenska och norska tjänst. Din arbetsuppgift är att hjälpa kunden med dess förfrågningar och sedan administrera ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Exempel på ärenden du kommer hantera är verifiering av faktura, utlägg samt administrering av sjuklön, inkassosärenden och arbetsgivarintyg.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla där alla arbetar för att ge Cool Companys kunder den bästa servicen.

• Hantera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt
• Administration
• Säkerställa en hög kundnöjdhet
• Proaktivt arbeta med processer och rutiner

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete i en liknande roll som innefattar telefonvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Dator- och CRM-vana
• Meriterande med högskoleutbildning inom exempelvis ekonomi eller HR
• Meriterande om du talar eller förstår norska och/eller arabiska

För att trivas i rollen som kundsupport tror vi att du som person har en hög servicekänsla med ett intresse och förmåga att hjälpa andra både internt och externt. Du anstränger dig för att leverera lösningar gentemot Cool Companys kunder och strävar efter att uppnå en god kundnöjdhet. För att säkerställa detta är det avgörande att du är noggrann samt tar ägandeskap och ansvar för ditt arbete och kundärenden. När det under tidsperioder blir stressigt har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta strukturerat och kvalitativt. Du kan hantera flera ärenden samtidigt och prioritera dina arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Hemifrån och från kontoret i centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Lisa Pålsson
lisa.palsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8370835

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: