Kundsupport/Teknisk support

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Malmö
2023-06-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport/Teknisk support" (publicerad 2023-08-07) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-06-29

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gleerups. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 65 anställda. Klicka här för att läsa mer om Gleerups.

Dina arbetsuppgifter
I din roll på Gleerups support är du en viktig pusselbit i att erbjuda bästa möjliga kundsupport. I rollen som supporttekniker arbetar du med både tekniska- och administrativa arbetsuppgifter, vilket innebär en varierande roll och vardag. Du kommer att arbeta med att stötta och hjälpa lärare som använder Gleerups läromedel samt återförsäljare. Dina främsta kundkontakter sker per telefon och mejl där du kommer att stötta kunder i frågor kring deras licenser samt användandet av Gleerups digitala läromedel. Vidare kommer du hantera fakturering och ta fram manualer och utbildningsmaterial för supportorganisationen samt vid behov stötta sälj-och marknadsorganisationen. Du ingår i ett team bestående av fem kollegor i supportorganisationen där ni har ett nära samarbete. Vidare har du många olika kontaktytor både internt och externt.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av att arbeta kundnära, företrädesvis inom kundtjänst / kundsupport
• God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, meriterande om du tidigare arbetat i Dynamics365 (framförallt Finance & Operations och CRM) och Atlassian Jira Software
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Meriterande om du har ett pedagogiskt intresse och vill arbeta nära skolans värld

Utöver en teknisk fallenhet söker vi dig som är serviceinriktad och brinner för att ge snabb, korrekt och god service. Du motiveras av att lösa andras problem och gör ditt bästa för att leverera lösningar som underlättar för andra. Gleerups är en kreativ och öppen arbetsplats och vi söker därför dig som är nyfiken, prestigelös och trivs med att samarbeta i ett socialt team. Därtill tror vi att du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten, noggrann och strukturerad samt har en mycket god kommunikativ förmåga. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete, har en stor initiativförmåga och kan hantera en varierad arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten, skola och lärande.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Emma Reuterberg
emma.reuterberg@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7925758

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: