Kundsupport / Technical Customer Support / Kundtjänst

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
2019-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport / Technical Customer Support / Kundtjänst" (publicerad 2019-04-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-13

Företaget
Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap. I denna tjänst arbetar du som konsult via Bravura, där du har goda möjligheter till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
I denna rollen arbetar du som teknisk kundsupport. Det innebär att du är den som ser till att företagets tjänster fungerar för kunderna. Dina kunder är framförallt fastighetsägare och du arbetar med att bland annat att hantera felavhjälpning för befintliga avtal inom fiber. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från kunder, registrera felärenden, utföra tekniska analyser samt teknisk support. Du är den personen som lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundsupport gärna via telefon
• Tekniskt intresse
• Goda datorkunskaper
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Erfarenhet eller intresse för nätverk (meriterande)

För att passa in i denna rollen är du en person som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du har ett tekniskt intresse och en vilja att lösa de tekniska problem som kunderna kan ha. Du har en analytisk förmåga och har viljan att lösa de olika problemen som kunderna kommer med. Vidare är du en person som kan självständigt driva dina arbetsuppgifter framåt och på egen hand agera snabbt när det behövs. Samtidigt som du kan agera snabbt när det behövs är du noggrann i ditt arbetssätt.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 6 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Telia, Malmö, technical customer support, kundtjänst, fiber, fiberLAN, kundsupport

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Tallroth josefine.tallroth@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4666849

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: