Kundsupport Pro/Private Banking

Avanza / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanza i Stockholm

Kundsupport Pro/Private Banking; branschens bästa support söker engagerade medarbetare!

Om Avanza
Avanza - Spararnas bank växer snabbt och nu söker vi nya ambitiösa, duktiga medarbetare som vill vara med att föra Avanza framåt. Vi erbjuder marknadens mest förmånliga aktie- fond- och pensionssparande och har idag drygt 150 000 kunder! Läs mer på www.avanza.se . Välkommen!

Tjänsten
Kundsupporten växer snabbt och består idag av ett kompetent och kul gäng på totalt 25 personer. Utöver detta arbetar ett tjugotal studenter vid behov och arbetstoppar. Avdelningen är uppdelad efter olika verksamhetsområden och det är inom vår specialiserade Pro och Private Banking support, som idag består av 6 personer, där vi nu söker förstärkning.

Denna grupp har som uppgift att ge förstklassig, snabb och personlig service till våra daytraders och våra mest kapitalstarka kunder, både privatpersoner och bolag. Främst sker kontakterna via telefon och mail men vi medverkar även vid kundträffar. Gruppen jobbar i nära samarbete med marknads- och försäljningsavdelningen och med respektive verksamhetsområdesansvarig för Avanza Pro och Avanza Private Banking.

De dagliga kontakterna handlar om allt från komplicerade frågor gällande våra Tradingapplikationer och försäkrings- och pensionsprodukter till frågor om börsläget och kundernas värdepapper. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och du kommer att få kunskaper om och utvecklas inom Avanzas alla spännande områden. Hos Avanza står kunden alltid i fokus och vi strävar efter att alltid vara branschens bästa kundservice!

Bakgrund
Viktiga egenskaper för detta arbete är:
• stort intresse för aktiemarknaden
• serviceinriktad
• grundläggande ekonomisk utbildning eller motsvarande

Då du blir företagets röst utåt är det viktigt att du tycker om och kan kommunicera med kunder. Eftersom vi arbetar i många olika system ställs det krav på datorvana och teknikintresse samt att du är en problemlösare. Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med kundsupport samt att du har säljvana.

Viktiga personliga egenskaper för att passa in på Avanza och denna tjänst är att du är stresstålig, flexibel och har förmågan att samarbeta både med din egen grupp samt med övriga grupper inom bolaget. Till detta älskar du förstås kundservicearbetet!

Publiceringsdatum
2007-10-18

Så ansöker du
Skicka in din ansökan (CV och personligt brev) snarast, dock senast den 31 oktober 2007 till ledigajobb@avanza.se . Märk din ansökan med "Pro/PB support". Kontakta gärna Jenni Tirkkonen på telefonnummer 08-562 251 50 om du har några frågor.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Individuell lön

Kontakt
Therese Tirkkonen, 08-562 251 50 Telefon, ledigajobb@avanza.se , Kundsupport Pro/PB

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-10-31
Vi tar emot ansökan via epost: ledigajobb@avanza.se

Företag
Avanza
Box 1399
11193 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-562 250 00
E-postadress: ledigajobb@avanza.se
Mer information på http://www.avanza.se

Jobbnummer
29703

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanza

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanza: