Kundsupport på Nexus

Technology Nexus Secured Business Solutions AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Technology Nexus Secured Business Solutions AB i Stockholm, Hällefors, Göteborg eller i hela Sverige

Har du använt ett studentkort för att komma in på ett evenemang, arbetat på en byggarbetsplats eller varit tvungen att identifiera dig med ett personalkort på jobbet? På Nexus säkrar vi det nya samhälle som växer fram i den digitala världen och revolutionerar hur vi uppfattar betrodda identiteter. Vill du vara med på vår resa?

Nexus, som är en del av franska IN Groupe, är en europeisk ledare och ett innovativt företag inom identitetshantering. Vi säkrar samhället genom att möjliggöra betrodda identiteter för människor och saker. Med 250 anställda skulle vissa betrakta oss som ett mindre företag, men vi har privilegiet att skydda anställda för kunder i världsklass.

Kundsupporten på Nexus är ett litet team som vi nu ska förstärka med en ny stjärna. Vårt HQ ligger vid Telefonplan i Stockholm. Detta är en tillsvidaretjänst, på heltid med möjlighet till start omgående.

Vad kommer du att göra på Nexus

Som medarbetare i vår kortsupport kvalitetssäkrar och levererar du en trevlig och snabb support och kundupplevelse till alla våra ID06 kunder. Du och ditt team strävar mot samma mål - att säkerställa att våra kunder får rätt hjälp, i rätt tid och ett proffessionellt bemötande när de kontaktar Nexus.

Ditt primära fokus kommer ligga på att besvara inkommande kundärenden via vårt ticket-system och telefon samt granska beställningsinformation som foton, uppehålls- och arbetstillstånd mm. Du och ditt team spelar också en central och mycket viktig roll under hela vår produktionskedja vilket innebär att du kommer ha ett nära samarbete med andra avdelningar som produktion, sälj, ekonomi och utvecklingsavdelningen.

I dina arbetsuppgifter ingår det delvis att:

Hantera olika typer av kundärenden som delvis kan innebära felsökning av trasiga kort, enklare fakturafrågor och leveransinformation.

Hantera returer och reklamationer.

Om dig

Vi tror att du är en nyfiken och driven person med ett naturligt intresse för att bygga trygga och goda relationer med kunder. Du är noggrann, tar ansvar och triggas av att överträffa förväntningar. Du tycker att kommunikation är spännande och det är viktigt för dig att få bidra till att kunden får en lite bättre dag efter att ha varit i kontakt med Nexus.

Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och känner dig bekväm med att arbeta i affärssystem och andra administrativa system. Vi på Nexus använder bland annat Microsoft Office. Om du tidigare har arbetat inom kundservice, och har använt ett ERP-system och/eller andra ticket-system, är det ett stort plus! Vi är mycket stolta över att kunna ge personlig support via telefon, vilket innebär att du bör vara trygg med att ha telefonen som ett arbetsverktyg.

Eftersom Nexus är ett globalt företag med kunder från hela världen är det viktigt att du är duktig på skriftlig och muntlig kommunikation. Du måste vara flytande i svenska och trygg med att använda engelska i tal och skrift. Om du även talar polska och/eller något ytterligare språk är detta meriterande.

Livet på Nexus

På Nexus gör vi saker tillsammans som ett team - samarbete är ett nyckelord. Vi antar aldrig något och gör vårt bästa för att vara öppna, lyssna och förstå. Vi värdesätter initiativ för att få saker att hända. "Own it!" är alltid en del av hur vi tänker. Vi strävar alltid efter ständiga förbättringar, både internt och för våra kunder. Vi hjälper varandra att bygga upp nya färdigheter och att sätta bästa praxis - samtidigt som vi har mycket roligt under tiden.

Nexus är en arbetsgivare med lika möjligheter. Vi tror verkligen på att vara ETT Nexus. Du välkomnas på Nexus för den du är, oavsett var du kommer ifrån eller hur du ser ut. Vår teknik är till för alla, och det är även vår arbetsplats. Så ta med dig dina personliga erfarenheter, dina perspektiv och din bakgrund till oss för att trivas, samarbeta och se framåt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-04-01

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Technology Nexus Secured Business Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Technology Nexus Secured Business Solutions AB (org.nr 556258-0414), https://www.nexusgroup.com/

Arbetsplats
Nexus

Jobbnummer
6500630

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Technology Nexus Secured Business Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Technology Nexus Secured Business Solutions AB: