Kundsupport / orderadministratör till Telia Company

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Oskarshamn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-07-01

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Kalmar, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport arbetar du med Telias större företagskunder där du ansvarar för deras telefoni. Detta innefattar att du tar emot order, orderlägger ärendena och utför enklare eftermarknadskonfigurationer av kundens företagsväxel. Du lyssnar in vad kunden har problem med, felsöker för att sedan även lösa problemen. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor och tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför. Vidare är du delaktig i förbättringsarbeten och stöttar i andra liknande arbetsuppgifter.

Telia är inne i en transformationsresa av både teknik och arbetssätt för att bli effektivare. I det här arbetet är hela teamet involverat där ni tillsammans delar idéer och synpunkter.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av kundsupport och servicearbete, gärna med externa kunder
• Meriterande: Erfarenhet inom telekom eller teknik
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

För att trivas i rollen motiveras du av att ge en god service, dels till dina kunder men även till dina kollegor. Du känner dig trygg i kontakten med både kunder och kollegor och du är lyhörd för att hitta optimala lösningar för kunden. Du har ett tekniskt intresse och är nyfiken inför nya utmaningar och ser det som möjlighet till att lära dig någonting nytt. Du är en person med positiv inställning och har förmåga att driva ditt arbete framåt och agera snabbt när det behövs.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kalmar
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk kundsupport, kundsupport, kund, support, service, IT, nätverk, felsökning, telefoni, växel, lösningar, uppdrag, heltid, Kalmar

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5842036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: