Kundsupport med intresse för rekrytering
Aditro, Public Sweden / Supportteknikerjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro, Public Sweden i Sundbyberg,
Malmö eller i
hela Sverige Aditro är ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Med våra lösningar stöttar vi våra kunder i utvecklingen och driften av sina processer för att skapa en enklare jobbvardag.
Tusentals kunder både inom den privata och den offentliga sektorn litar på vårt innovativa och omfattande utbud. Våra kunder betjänas av över 1 300 skickliga Aditro-proffs i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland. Efter ett halvt sekel av nordiskt ledarskap med lösningar inom personal- och ekonomiförvaltning har vi på Aditro den breda kunskapen och erfarenheten som krävs för att hjälpa dig förenkla din jobbvardag så att du kan koncentrera dig på din kärnverksamhet. Besök
www.aditro.se .
Aditro är utsett till ett av 2014 års Karriärföretag av Din karriär (Dagens Industri) som ett av Sveriges mest spännande företag att göra karriär på. Läs mer på
www.karriarforetagen.se .
Publiceringsdatum2015-04-10ArbetsuppgifterAditro Recruit är ett av Nordens mest använda rekryteringssystem och mer än 1,6 miljoner arbetsansökningar hanteras årligen i systemet av chefer och rekryterare. Under våren expanderar vi inom den finska marknaden och behöver därför förstärka vår supportorganisation. Har du erfarenhet av kundsupport och trivs med att ge service och lösa problem åt kunder? Har du känsla och intresse för IT-system samt för rekrytering? Vill du utvecklas med ett expansivt och spännande företag med hög trivselfaktor? Läs då vidare!
Din roll blir att supporta och stödja användarna hos våra kunder, som är såväl arbetsgivare som arbetssökande. Du kommer att jobba med felsökning, utredning och problemlösning av varierande komplexitet, genom att ta emot ärenden via både ett ärendehanteringssystem samt mail och telefon. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att snabbt och effektivt lösa kundens problem och samtidigt hålla en hög kvalitet i kundsupporten. Du löser problem på egen hand, men tar hjälp internt när du behöver det, vilket innebär ett nära samarbete med både utvecklare och konsulter. Vidare kommer du även att medverka i testning av nya versioner och ny funktionalitet. För rätt person kommer det även finnas stora utvecklingsmöjligheter där ansvaret på sikt kommer att växa till mer kundkontakt och utbildning i applikationen för våra kunder.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från kundsupport och verkligen trivs i supportrollen. Du har både känsla för och intresse av att arbeta med IT-system, och erfarenhet av detta är meriterande. Branscherfarenhet från HR, främst rekrytering, kan även vara meriterande. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, HR eller liknande. Du har god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Är du även finsktalande är detta meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i vårt team och i rollen krävs det att du är social, serviceinriktad, lyhörd och lösningsorienterad. Du hanterar alltid kunder på ett professionellt och trevligt sätt, och har lätt för att bygga relationer. Vidare är du driven och har en vilja att utvecklas, och du har lätt för att ta egna initiativ och vågar bli utmanad.
Vilka är vi?:
Du blir del av ett team med stort bransch- och affärskunnande samt engagemang. Hos oss finns medarbetare med hög teknisk kompetens, bred erfarenhet och djup verksamhetsförståelse. Alla är lika viktiga och du har goda möjligheter att påverka och komma med egna idéer. Vi har en arbetsplats med högt i tak och frihet under ansvar. Det är viktigt att du trivs i en organisation som förändras, växer och där du ställs inför nya utmaningar.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Aditros kontor i Sundbyberg. Tillträde till tjänsten är så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med din ansökan senast den 10/5. Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatumet har passerat.
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-10
Ange följande referens när du ansöker: C856
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJohan Linell, Director Online Solutions +46104511091
Facklig kontaktJeremias Grym, Akademikerna +46104511713
jeremias.grym@aditro.comEva Hedberg, Unionen +46104512611
eva.hedberg@aditro.comFöretagADITRO, Public Sweden
AdressADITRO, Public Sweden
Box 1102
17222 Sundbyberg
KontorsadressLandsvägen 66 Sundbyberg
Jobbnummer 2243350
Observera att sista ansökningsdag har passerat.