Kundsupport med eget kundansvar

Brainpeople / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brainpeople i Stockholm, Solna, Sollentuna, Tyresö, Täby eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad och har ett stort kundfokus?
Kundsupport med eget kundansvar
Vår kund är marknadsledare inom tjänster för support via självbetjäning. Företagets ledande position inom området support via självbetjäning är ett resultat av 20 års erfarenhet av kompetensutveckling och användarstöd och de har i nuläget runt 1 000 000 slutanvändare och 500 kunder i framförallt Skandinavien. Det är ett trevligt företag med högt i tak, öppet klimat och där fokus är långsiktiga kundrelationer. Företaget är beläget i ljusa och fräscha lokaler i centrala Stockholm.
Arbetsbeskrivning: Du kommer att arbeta med support och uppföljning gentemot företagets kunder, där du hjälper kunder via mail, telefon och besök. Du kommer att planera och projektleda de uppdrag där bolagets avtalskunder köper mertjänster i form av underhållsavtal. En stor del i tjänsten är att projektleda och genomföra publiceringsarbeten av text-, videoguider och e-learning som möter kundens supportbehov. En mindre del i tjänsten är också att hålla utbildningar ute hos företagets kunder. Du kommer att ha mycket och täta kundkontakter.
Arbetets omfattning: Start så snart som möjligt. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid framtill januari 2012. Med bra prestation finns det goda chanser att bli överrekryterad av företaget.
Kompetenskrav: Vi ser gärna att du är både operativ och kreativ samt har en verbal förmåga. Det är meriterande om du har vana att formulera dig i skrift. Har du erfarenhet av kundservice, helpdesk/customer care har du en mycket intressant profil för bolaget. Det är bra om du har förståelse för hur system hänger ihop och har goda kunskaper i Office programmen. Har du erfarenhet kring Adobe Captivate ses det som meriterande. Eftersom man kommer att ha en del internationella kontakter är det ett krav att man har goda kunskaper i engelska
Personliga egenskaper: Du ska ha ett stort intresse för service och kundkontakt. Att du är drivande och självgående ser vi som en självklarhet. För att bolaget ska kunna möta kundernas önskemål krävs det även att du är en lösningsorienterad, utåtriktad och engagerad person. I jobbet finns utrymme för mycket egna initiativ.
Intresserad? Skicka in din ansökan genom att klicka på länken http://brainpeople.intelliplan.eu/JobAd/JobAd.aspx?Key=Gw27UDttLdhiPZptycRfL w%3d%3d&ActivityNo=394859&Page=JobAd . Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta Maria på telefon 08-440 80 67.
Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration. Brainpeople önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.

Publiceringsdatum
2011-04-14

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Brainpeople

Adress
Brainpeople
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4408090

Jobbnummer
905223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brainpeople

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brainpeople: