Kundsupport / Kundtjänstmedarbetare / Supportkoordinator

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport / Kundtjänstmedarbetare / Supportkoordinator" (publicerad 2022-06-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-17

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Transtema Network Services. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Transtema Network Services AB bygger och underhåller nätinfrastruktur i Sverige och är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services AB ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. I juli 2018 förvärvade de Ericsson Local Services, vilket var Ericssons fältserviceverksamhet i Sverige. Transtema Network Services AB har som målsättning att 2025 vara Sveriges mest kompetenta och engagerade entreprenör.


Dina arbetsuppgifter
Som kundsupport ansvarar du för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon och mail. Förfrågningarna kan komma från såväl interna som externa parter, exempelvis från fälttekniker, företagskunder och privatpersoner. Därtill arbetar du administrativ i ärendehanteringssystem med att logga ärenden, skapa arbetsorder och rapportering av avvikelser. Du ingår i ett sammansvetsat team, där ni tillsammans säkerställer hög kvalitet i att ge service och hantera ärenden. I rollen som kundsupport arbetar du med ett stort kontaktnät där du ansvarar för att koordinera information till berörda parter.

Arbetstiderna är fördelade på pass mellan klockan 07.00-18.00 vardagar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet inom service och kundkontakt
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Det är meriterande med tidigare erfarenhet av telekombranschen

För att trivas i denna roll är du serviceinriktad och tycker om att ha kontakt med olika typer av människor. Vidare är du tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse av att ge god kundservice. Du värdesätter samarbetar med andra människor och har lätt för att se gruppens behov och tänker på helheten i teamet. Du har också en öppenhet för förändringar, där din väl utvecklade anpassningsförmåga hjälper dig hantera förändringar under arbetsdagen. Du är också en person som trivs med att skapa och hålla din egen struktur, vilket du har god användning av i miljöer med varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Mölndal, Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänstmedarbetare, kundsupport, koordinator, ärendehantering, arbetsorder, bokning, förfrågning, produktion, produktionsstöd, operatör, dokumentation, administration, telekom, heltid, Göteborg, Mölndal,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Skoglund
malin.skoglund@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6255530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: