kundsupport / kundtjänst / kundservicemedarbetare till Hembla
Next u AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Next u AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.
Vi söker kundtjänstmedarbetare till Hembla. Är du en serviceorienterad, ansvarstagande och driven person? Har du tidigare erfarenhet av service och administration och är ute efter ett kommunikativt arbete? Då kan rollen som kundtjänstmedarbetare till Hembla vara rätt tjänst för dig!
Hembla är ett bolag som vill skapa levande stadsdelar där människor trivs och känner sig trygga. Därför äger och utvecklar Hembla hyresbostäder i tillväxtregionen Stockholm-Mälardalen. En viktig grundbult i verksamheten är att alltid sätta hyresgästen i fokus. Ett hem är mer än vad som ryms inom fyra väggar.
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare hos Hembla kommer du arbeta självständigt behöver vara lösningsorienterad med starkt driv och vilja att tillgodose kundens behov. Du hanterar administrativa och kundorienterade ärenden och utgår från Hemblas kundtjänstenhet belägen mitt i City.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du till exempel att:
• ge service åt kunder/hyresgäster via telefon och email
• ta emot och följa upp serviceanmälningar via telefon och email
• administrera serviceärenden i fastighets- och ekonomisystemet
Vem är du
Vi söker dig som brinner för att förmedla god service. Du är en självgående, kundfokuserad och kommunikativ. För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är effektiv, noggrann, positiv och trygg i dig själv. Vidare krävs det att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du är flerspråkig och/eller har kunskaper i IT-baserade affärssystem. Vi ser gärna även att du har goda kunskaper i Officepaketet och kunskaper inom fastighetsbranschen.
Publiceringsdatum2019-10-21Övrig informationOmfattning: Heltid
Arbetstid: 07:30-16:30
Plats: Stockholm City
Ansökan
Hembla har valt att samarbeta med rekrytering- och bemanningsföretaget Next u i detta bemanningsuppdrag. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u's hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida
www.nextu.se Sökord: kundsupport , callcenter , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , support , supportmedarbetare , teknisksupport , kundtjänstarbetare , kundservice , kundservicemedarbetare , kundservicearbetare , service , serviceyrke , kundbetjäning , kundhantering , kundbemötandeAnsök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNext U AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Next U AB (org.nr 556898-4180)
Arbetsplats Next u AB
Jobbnummer 4866066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.