Kundsupport inom lön till Skanska
TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu en person till Skanskas kundsupport för att hantera frågor inom lön och HR.
Har du erfarenhet av lön, drivs av att ge bra service och samtidigt vill ha möjlighet att utvecklas på ett av Sveriges största företag? Då kan detta vara jobbet för dig!
Skanska är ett av världens ledande projektutvecklings- och byggföretag med verksamhet inom hus- och anläggningsbyggande samt utveckling av bostäder och kommersiella lokaler. I Sverige har företaget cirka 11 000 medarbetare. Intäkterna för byggverksamheten uppgick 2014 till cirka 30 miljarder kronor. Verksamheten inom bostadsutveckling sålde under 2014 cirka 1700 nya hem. Skanska erbjuder även tjänster inom offentlig privat samverkan.
Beskrivning av tjänsten
I rollen som lönesupport kommer du ta emot inkommande samtal och hantera frågor som i första hand rör lön, men även frågor kring försäkring, pension och semester och övriga HR-relaterade ämnen. Du kommer behandla ärenden som kommer från anställda inom hela organisationen. I rollen kommer du även vara delaktig i utveckling och förbättring av rutiner, för att funktionen ska fungera på informativt och smidigt sätt.
Kontoret är beläget i fräscha lokaler i centrala Stockholm. Uppdraget kommer att pågå under sex månader med möjlighet till förlängning och kommer att starta omgående. Tjänsten är en del av vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.
Vem är du?
Du är en serviceinriktad person med erfarenhet av arbete inom support eller kundtjänst. Eftersom du kommer behandla frågor som rör löneadministration är det ett krav att du har utbildning inom lön/HR, alternativt att du tidigare har arbetat med liknande frågor. Du har förståelse för processerna inom lön, och kan lätt sätt dig in i nya ärenden. Vi ser också att du har ett intresse av system och IT, med fördel erfarenhet av något ärendehanteringssystem.
Vidare är du som person noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Du trivs med att hjälpa andra men har också förmågan att på ett självständigt sätt ta dig an problem. Du har god social kompetens, en god pedagogisk förmåga och är kundfokuserad. Du är van vid att ha många bollar i luften och arbetar mot dina uppsatta mål på ett professionellt sätt.
Är du personen vi söker? Välkommen in med din ansökan!
Sökord: kundservice, kundtjänst, 1st line, support, lön, löneadministration, helpdesk, HR, administratör
Varaktighet, arbetstid
Heltid Kontorstider 6 månader eller mer
Publiceringsdatum2016-02-08ErsättningLön enligt ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-07
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHenrik Jönsson, Regionchef Stockholm
henrik.jonsson@tng.seFöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2657427
Observera att sista ansökningsdag har passerat.