Kundsupport/innesäljare med ansvar för inköp och administration

PSPartner / Inköpar- och marknadsjobb / Härryda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Härryda, Lerum, Partille, Bollebygd, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Härryda, Partille, Bollebygd, Mölndal, Göteborg eller i hela Sverige

Ulinco har över 40 års erfarenhet som leverantör av gummiprodukter och gummitekniska lösningar till krävande kunder inom Nordisk industri. Koncernen är familjeägd och har sin bas i Landvetter utanför Göteborg. Verksamheten befinner sig i en tillväxtfas med stark ökning av efterfrågan inom Ulinco Vulctechs produkter och tjänster.

Publiceringsdatum
2015-10-14

Dina arbetsuppgifter
Som kundsupport/innesäljare hos Ulinco Vulctech kommer du att arbeta i en central roll med mycket kund- och leverantörskontakter. Du kommer att ingå i ett härligt team med mycket framåtanda. Företaget växer och din roll är viktig för företagets fortsatta tillväxt. 

Rollen är bred och dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att ta emot order, svara på frågor om produkterna och offerthantering samt att ge service och merförsäljning åt våra kunder. I tjänsten ingår även logistikadministration såsom bokning av frakter och inköp till lager och produktion samt övriga kontorsgöromål. Du har mycket externa kontakter och förutom kunder så har du löpande kontakt med företagets samarbetspartner i Tyskland. 

Kvalifikationer och egenskaper

Vi tror att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom t ex inköp, försäljning eller ekonomi. Du är en social och positiv person som har ett stort engagemang till ditt arbete. Du har ett tekniskt intresse, lätt för att lära och sätter alltid kunden i fokus. Du tycker om att ha mycket kontakt med kunder och ge den service som förväntas både via mail och per telefon. Du har en administrativ ådra, gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi sätter stort värde på din sociala kompetens och förmåga att samarbeta med både interna och externa kontakter. Din engelska är mycket god och du är van vid internationella kontakter. Tyska språkkunskaper är meriterande. Du har goda IT-kunskaper och det är meriterande är om du arbetat med affärsystemet Microsoft Dynamics.

Tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80-100 %. Tillträde enligt överenskommelse. 

Så ansöker du
Vi samarbetar med rekryteringsföretaget PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på www.pspartner.se . För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 723 30 60 61/ lena.wadenby@pspartner.se  eller Johan Sjöberg på +46 761 70 98 51/ johan.sjoberg@pspartner.se

Intervjuer sker löpande vilket gör att PS Partner gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

"PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se"

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
SÖDRA HAMNGATAN 25
41114 GÖTEBORG

Kontorsadress
SÖDRA HAMNGATAN 25

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2477962

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: