Kundsupport/first-line support med intresse för teknisk felsökni

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2014-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport/first-line support med intresse för teknisk felsökni" (publicerad 2015-01-06) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-12-08

Företaget
Företaget är en av Sveriges ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult. För rätt person finns möjlighet att på sikt bli överrekryterad.

Du arbetar i rollen som kundsupport/ first-line support åt företagskunder som ringer in och behöver hjälp med tekniska problem som avser mobiltelefoni och mobila växlar. Även företagets egen kundservice eskalerar tekniska ärenden som de ej har möjlighet att lösa. Skulle gruppen du tillhör inte kunna lösa problemet eskaleras det vidare. Tjänsten är på heltid och förlagd på kontorstider måndag till fredag.

Dina arbetsuppgifter
Du arbetar i rollen som kundsupport/ first-line support åt företagskunder som ringer in och behöver hjälp med tekniska problem som avser mobiltelefoni och mobila växlar. Även företagets egen kundservice eskalerar tekniska ärenden som de ej har möjlighet att lösa. Skulle gruppen du tillhör inte kunna lösa problemet eskaleras det vidare. Tjänsten är på heltid och förlagd på kontorstider måndag till fredag.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens
• 1-3 års erfarenhet av att arbeta med kundservice
• Brinnande intresse för teknisk felsökning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är kommunikativ, flexibel och kvalitetsmedveten. Därtill är du nyfiken och orädd i att ha mycket kontakt med kollegor och kunder. Du gillar att arbeta i en roll där du kombinerar kundservice och teknik.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, teknisk felsökning, first-line, telekom

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2094337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: