Kundsupport/first-line support med intresse för teknisk felsökni
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2014-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport/first-line support med intresse för teknisk felsökni" (publicerad 2015-01-06) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-12-08FöretagetFöretaget är en av Sveriges ledande telekomföretag. Företaget präglas av frihet under ansvar och söker dig som är ambitiös och driven. Företaget har många exempel på medarbetare som utvecklats i sin roll eller gått vidare inom bolaget. För rätt person finns många framtida möjligheter! Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult. För rätt person finns möjlighet att på sikt bli överrekryterad.
Du arbetar i rollen som kundsupport/ first-line support åt företagskunder som ringer in och behöver hjälp med tekniska problem som avser mobiltelefoni och mobila växlar. Även företagets egen kundservice eskalerar tekniska ärenden som de ej har möjlighet att lösa. Skulle gruppen du tillhör inte kunna lösa problemet eskaleras det vidare. Tjänsten är på heltid och förlagd på kontorstider måndag till fredag.
Dina arbetsuppgifterDu arbetar i rollen som kundsupport/ first-line support åt företagskunder som ringer in och behöver hjälp med tekniska problem som avser mobiltelefoni och mobila växlar. Även företagets egen kundservice eskalerar tekniska ärenden som de ej har möjlighet att lösa. Skulle gruppen du tillhör inte kunna lösa problemet eskaleras det vidare. Tjänsten är på heltid och förlagd på kontorstider måndag till fredag.
Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• 1-3 års erfarenhet av att arbeta med kundservice
• Brinnande intresse för teknisk felsökning
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är kommunikativ, flexibel och kvalitetsmedveten. Därtill är du nyfiken och orädd i att ha mycket kontakt med kollegor och kunder. Du gillar att arbeta i en roll där du kombinerar kundservice och teknik.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundsupport, teknisk felsökning, first-line, telekom
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Nicolin 08-40024050
kristina@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2094337
Observera att sista ansökningsdag har passerat.