Kundsupport / Customer support till NE

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-07-06

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos NE.

Om företaget
NE Nationalencyklopedin är ett av Sveriges mest ansedda kunskapsföretag och erbjuder digitala kunskapstjänster till en majoritet av Sveriges skolor, universitet samt bibliotek, såväl små som stora företag, public service, myndigheter och annan offentlig verksamhet. De arbetar också med digitala läromedel, från lågstadiet till gymnasiet.
Kulturen är pragmatisk, prestigelös och de älskar feedback för att utvecklas. Här jobbar människor med mycket energi och höga krav på kvalitet och trovärdighet. Det balanserar de med upptäckarlust och modet att våga ta risker för att fortsätta ligga i topp och skapa en briljant produkt. De tror på styrkan hos sina anställda och strävar alla efter att utveckla NE. Och sig själva.

På NE ses mångfald bland personalen som en superkraft och en förutsättning för deras utveckling framåt! De gillar olika och strävar efter en jämn fördelning på sin arbetsplats.

NE Nationalencyklopedin har en stolt historia och en lika spännande framtid.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport bistår du NE:s produktanvändare med bästa tänkbara service och support. De personer du är i kontakt med är främst lärare och övrig personal inom skolvärlden som använder sig av NE:s digitala kunskapstjänster, men även studenter vänder sig till dig med frågor och olika typer av ärenden. Ärendena kan variera i komplexitet, men kan exempelvis innebära frågor kring användarhantering, inloggning, lösenord samt förlängning av abonnemang och provperioder. Du kommunicerar dagligen med användare via telefon, mail och chatt, varför din kommunikativa förmåga är avgörande för rollen. Du blir en del av ett team med härlig gemenskap och samarbetar tätt med redaktionsteamet, produktteamet och säljteamet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Det är meriterande om du har arbetslivserfarenhet från en tidigare roll inom kundsupport/kundservice, alternativt en tidigare roll inom skolvärlden
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• God dator- och systemvana

För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga där du lyssnar in andra och har lätt för att anpassa dig och din kommunikation efter person och situation. Vidare är du nyfiken, uppmärksam och tillmötesgående där du alltid sätter kunden i fokus och anstränger dig för att lösa deras problem. Du ser lösningar framför hinder, har en förmåga att agera snabbt och ogillar att lämna ett problem olöst. Slutligen uppskattar du att arbeta tillsammans med dina kollegor, har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundservicemedarbetare, kundservice, customer support, administration, , administratör, kundsupport, Malmö, NE

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellinor Lindqvist
ellinor.lindqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6804826

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: