Kundsupport / Butiksbiträde / Coach till marknadsledande Live it

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-05-16

Företaget
Live it grundades 2005 och erbjuder hundratals olika upplevelser och har det bredaste utbudet av upplevelsepresenter med den bästa kvalitén. Live it jobbar mot att erbjuda upplevelser för alla paketerat på bästa möjliga sätt. Ambitionen är helt enkelt att erbjuda en personlig och unik gåva som ger ett minne för livet, och varje år skapar cirka 100 000 kunder nya minnen via Live it.

På företaget jobbar idag cirka 30 personer där alla har en specifik sak gemensamt; att ta Live it till nästa nivå. Som medarbetare på Live it sitter du på deras fina huvudkontor på Södermalm eller i en av deras butiker på Stureplan. På Service & Sales så är du en del av ett team på ungefär 10 personer.


Dina arbetsuppgifter
Det här är en bred roll och du kommer att vara en del av teamet på Service & Sales vars mål är att ge kunderna ett professionellt bemötande i alla dess kanaler. En stor del av din tid kommer bestå utav att tillsammans med Head of Service & Sales driva och ansvara för diverse projekt. Dessa projekt kommer handla om att utveckla samtalsteknik, reklamationsprocessen, kundresan både på hemsida samt i butik och utveckling av företagets B2B-verksamhet. Utöver detta så kommer du även att till viss del arbeta operativ med att ta emot och hantera ärenden från privat- samt företagskunder. Dessa ärenden inkommer via telefon, mail, chatt men även genom besökare i deras butiker. Du kommer även att coacha teamet samt hjälper till att prioritera i det dagliga arbetet. Vidare säkerställer du att servicen till bolagets kunder erhåller den nivå som Live it eftersträvar.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom service
• Tidigare erfarenhet eller intresse av att leda och coacha andra
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Vi tror att du som söker har vilja, intresse och förmåga att leda andra samt anstränger dig för att leverera resultat enligt deadlines i ett högt arbetstempo. Vi tror att du är engagerad och självgående där du har ett initiativrikt tankesätt för att utveckla teamet och verksamheten. Du har förmågan att fatta egna beslut samtidigt som du inte är rädd för att be om hjälp vid behov. Vidare har du en fallenhet för att samarbeta med andra människor och du är tillmötesgående som person.

Övrig information:

Det här är en rekrytering vilket innebär att Bravura ansvarar för rekryteringsprocessen men du kommer bli anställd av Live it.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Södermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, service, ledarskap, Liveit, Stockholm, ledare, coacha, upplevelser, butik, butiksbiträde, kundservice, utbildare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4791240

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: