Kundsupport/Administratör
Maxkompetens Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-06-08ArbetsuppgifterÄr du en serviceinriktad administratör? Då kan detta vara något för dig!
Vi söker nu en orderadministratör för kunds räkning Här kommer du vara en viktig kugge i affärsprocessen. På kontoret i Huddinge är du en del av ett tight gäng med högt i tak och nära kommunikation i teamet.
Du erbjuds ett självständigt och omväxlande arbete med mycket kundkontakt, där du har möjlighet att själv påverka din roll.
Arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Löpande orderhantering
• Arbeta i och bevaka kundportaler
• Certifikatshantering
• Reklamationshantering
• Hantera inkommande kundförfrågningar och skapa offerter
• Kontakt med kunder, leverantörer och samarbetspartners
ProfilVi ser att du som söker har en avslutad gymnasieutbildning med goda betyg. Du har helst några års arbetslivserfarenhet inom service och administration, gärna i en supporterande roll. Vi ser att du mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Meriterande om du kan tyska.
Som person tror vi du är strukturerad, öppen och kommunikativ. Du arbetar självgående och är prestigelös i din roll. Att hjälpa kunder och kollegor kommer naturligt för dig och du trivs i miljöer där du får användning för din känsla för struktur och ansvar.
Övrig information
För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden i Huddinge.
Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Arbetstid: 8-16:30
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMaxkompetens Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8254".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maxkompetens Sverige AB (org.nr 556647-6957),
http://www.maxkompetens.se Kontakt Malin Rangstedt
malin.rangstedt@maxkompetens.se Jobbnummer 6724467
Observera att sista ansökningsdag har passerat.