Kundsupport, 2:nd line support
Payzone / Administratörsjobb / Stockholm
2008-07-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport, 2:nd line support" (publicerad 2008-11-19) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Payzone i Stockholm Payzone utvecklar lösningar för elektroniska transaktioner till kunder inom en rad branscher. Bland våra produkter märks Spectracard, en programvara för hantering av kortbetalningar och Ladda Samtalstid, elektronisk påfyllnad av samtalstid till mobiltelefoner. Vi arbetar nära våra partners och återförsäljare. Levererar innovativa produkter och lösningar till banker, detaljister, allmännyttiga företag och mobilmarknaden. Payzone är ett europeiskt bolag med kontor i 21 länder.
Payzone expanderar och söker därför fler medarbetare till vårt Customer Support. 2nd line Support arbetar med att serva kunder som nyttjar payzones kontantkortslösning för mobiltelefoni samt de
som använder payzones kortbetalningslösningar. Arbetar med fördjupad felsökning och supportfrågor. Övertar ärenden från 1st line och Avtal & Administration.
Publiceringsdatum2008-07-25Dina arbetsuppgifterLoggfilsläsning
Installationsamtal
Felsökning- terminaler
Djupare felsökning från 1st line.
Eskalering till System vid centralt fel hos payzone eller driftpartners
Tekniska frågor kring Pc, windows, brandväggar, nätverk, antivirus. Konfigurering
Utbildning. Internt externt
Dokumentation och rapportering av buggar till IT-avdelningen.
Bakgrund och person:
Vi förutsätter att du har erfarenhet av supportarbete - ett utpräglat serviceyrke där samarbete är ett viktigt inslag. God vana av att ge service till kunder via telefon och e-mail. Goda
kunskaper i PC och nätverksmiljö. Du trivs i rollen som supporthandläggare, stimuleras av att ge god service och arbeta med teknisk felsökning. Då arbetsbelastningen kan variera kraftigt ska du
även vara stresstålig och kunna göra prioriteringar i ditt arbete.
Vi förser dig med relevant utbildning. Viktigt är att du har ett bra engagemang och driv. Du bör ha en god teknisk förståelse eftersom våra produkter är relativt tekniskt avancerade
Erfarenheterav arbeta med utbildning är meriterande då både intern och extern utbildning ingår i rollen.
Övrig informationI denna rekrytering samarbetar vi med student & Workers. Urval och intervjuer sker löpande
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-24
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktStefan Lidman, +46 8 407 55 22
FöretagPayzone
AdressPayzone
10391 Stockholm
Jobbnummer 274753
Observera att sista ansökningsdag har passerat.