Kundsupport, 2:nd line support

Payzone / Administratörsjobb / Stockholm
2008-07-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport, 2:nd line support" (publicerad 2008-11-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Payzone i Stockholm

Payzone utvecklar lösningar för elektroniska transaktioner till kunder inom en rad branscher. Bland våra produkter märks Spectracard, en programvara för hantering av kortbetalningar och Ladda Samtalstid, elektronisk påfyllnad av samtalstid till mobiltelefoner. Vi arbetar nära våra partners och återförsäljare. Levererar innovativa produkter och lösningar till banker, detaljister, allmännyttiga företag och mobilmarknaden. Payzone är ett europeiskt bolag med kontor i 21 länder.
Payzone expanderar och söker därför fler medarbetare till vårt Customer Support. 2nd line Support arbetar med att serva kunder som nyttjar payzones kontantkortslösning för mobiltelefoni samt de
som använder payzones kortbetalningslösningar. Arbetar med fördjupad felsökning och supportfrågor. Övertar ärenden från 1st line och Avtal & Administration.

Publiceringsdatum
2008-07-25

Dina arbetsuppgifter
Loggfilsläsning
Installationsamtal
Felsökning- terminaler
Djupare felsökning från 1st line.
Eskalering till System vid centralt fel hos payzone eller driftpartners
Tekniska frågor kring Pc, windows, brandväggar, nätverk, antivirus. Konfigurering
Utbildning. Internt externt
Dokumentation och rapportering av buggar till IT-avdelningen.
Bakgrund och person:
Vi förutsätter att du har erfarenhet av supportarbete - ett utpräglat serviceyrke där samarbete är ett viktigt inslag. God vana av att ge service till kunder via telefon och e-mail. Goda
kunskaper i PC och nätverksmiljö. Du trivs i rollen som supporthandläggare, stimuleras av att ge god service och arbeta med teknisk felsökning. Då arbetsbelastningen kan variera kraftigt ska du
även vara stresstålig och kunna göra prioriteringar i ditt arbete.
Vi förser dig med relevant utbildning. Viktigt är att du har ett bra engagemang och driv. Du bör ha en god teknisk förståelse eftersom våra produkter är relativt tekniskt avancerade

Erfarenheter
av arbeta med utbildning är meriterande då både intern och extern utbildning ingår i rollen.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med student & Workers. Urval och intervjuer sker löpande

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-24
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Stefan Lidman, +46 8 407 55 22

Företag
Payzone

Adress
Payzone
10391 Stockholm

Jobbnummer
274753

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Payzone

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Payzone: