Kundsupport
Cleaning Services & Estate I Sverige AB / Butikssäljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cleaning Services & Estate I Sverige AB i Eskilstuna,
Västerås eller i
hela Sverige När två av våra medarbetare nu gått vidare till studier söker vi nu en ny stjärna till vårt supportteam.
Som en del i vårt supportteam kommer du att vara mittpunkten för hela bolagets verksamhet. Det mesta som händer passerar på något sätt genom vår support. Du kommer att via mail och telefon ha kontakt med såväl slutkunder som företagskunder och anslutna städbolag. Du kommer att ta inkommande samtal, ta emot, hantera och lösa reklamationsärenden, vara med och schemalägga våra städteam, ge stöd till våra städbolag och genomföra kunduppföljningar.
Du kommer att jobba från vårt kontor i Eskilstuna men serva våra kunder och städbolag i hela landet. Vi jobbar i effektiva affärssystem och i ett öppet och ljust kontorslandskap för att hantera vår support.
I ditt uppdrag ingår följande;
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Ringa utgående samtal till kunder
• Hantera och besvara inkommande mail
• Hantera bokningar
• Försäljning
• Hantera och utreda reklamationsärenden
• Utföra kunduppföljningar
• Kontakt med arbetsledare
Genom ditt arbete ska du:
• Leverera kundsupport av världsklass
• Ge våra anslutna bolag stöd så att de kan leverera ännu bättre kundupplevelse
• Vara med och utveckla bolaget och våra processer
Vi söker nu någon som har tidigare erfarenhet från kundkontakt och gärna kundsupport. Ödmjukhet och humor är två viktiga egenskaper för att bli framgångsrik i ditt uppdrag och för att ge våra kunder och anslutna bolag den upplevelse vi vill. Ofta innebär det ett högt tempo i en kundsupport och det här är inget undantag. Att kunna behålla lugnet och fatta beslut även med en telefonkö ringlandes blir därför viktiga aspekter. Då din uppgift till stor del innebär att hantera kommunikationen mellan slutkunden och utföraren kommer du även behöva vara duktig på att prioritera och fatta beslut, något som vidare innebär att du behöver använda din integritet och genuina vilja att hitta de bästa lösningarna för alla parter dagligen. Vår vilja är att ge varje medarbetare så mycket ansvar som möjligt varför det är viktigt att du gillar att ta ansvar och lösa egna problem. Då ditt jobb till stor del handlar om att kommunicera är det viktigt att du är duktig i såväl tal som skrift, på både engelska och svenska.
Sett till antalet anställda på kontoret är vi ett relativt litet bolag. Idag är vi 8 personer, omsätter cirka 30 mkr på årsbasis och utför runt 750 uppdrag per månad. I vårt team har vi medarbetare som är från 25 år till 36 år och jobbar inom support, marknadsföring, försäljning, affärsutveckling och ekonomi. Även om vi har ett ungt team så har vi väldigt god erfarenhet av såväl branschen som vår affärsmodell efter sju verksamma år och en bra bit över 30 000 utförda uppdrag. Vi är ett team om sex tjejer och två killar i dagsläget.
Bolaget har ett stort fokus på att driva utveckling och alla medarbetare har en viktig del i att driva förbättringar inom sina egna områden. Detta är en av våra stora framgångsfaktorer och vårt sätt att ständigt utveckla och utmana gamla strukturer gjorde att företaget 2017 fick priset som Årets Innovatör i Eskilstuna.
Publiceringsdatum2018-09-13Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-13
Ange följande referens när du ansöker: Kundsupport
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDan Lainio
dan@qleano.seFöretagCLEANING SERVICES & ESTATE I SVERIGE AB
AdressCLEANING SERVICES & ESTATE I SVERIGE AB
Kyrkogatan 17
63220 ESKILSTUNA
KontorsadressKyrkogatan 17
Jobbnummer 4345940
Observera att sista ansökningsdag har passerat.