Kundstöd - teknisk inriktning
Krucom AB / Supportteknikerjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Krucom AB i Lund På Krucom arbetar systemutvecklare och kundstödspersonal med att skapa och implementera tekniska lösningar och system som förbättrar och effektiviserar svensk och internationell sjukvård. För detta arbete har vi belönats med utmärkelsen "Bästa Medicintekniska lösning" av Dagens Medicin och Computer Sweden.
Nu har du möjlighet att bli delaktig i ett vinnande koncept och ett fantastiskt team, då vi söker fler engagerade och tekniskt kunniga medarbetare till vår kundstödsfunktion!
Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med mycket kundkontakt, där dina insatser skapar stort värde för både personal och patienter inom vårdsektorn. Arbetsklimatet är öppet och prestigelöst och du kommer att få arbeta i nära kontakt med dina kollegor på vårt fräscha, rökfria kontor i centrala Lund.
Din roll blir att stödja våra kunder i olika ärenden gällande våra produkters användning och funktionalitet. Detta sker mestadels via telefon, e-post och fjärranslutning, men även vid besök hos våra kunder.
Kort om oss
Krucom AB är ett IT-företag specialiserat inom sjuk- och hälsovården. Vi skapar kommunikationslösningar för att sammankoppla informationssystem och medicinteknisk utrustning. Våra kunder består av vårdgivare och företag inom röntgen och bilddiagnostik i Europa. Med över sexton år i branschen bidrar våra produkter till en säkrare och effektivare sjukvård.
I ditt ansvarsområde ingår ett delat projektansvar som innebär att du, tillsammans med våra systemutvecklare, ser till att kunderna får bästa möjliga service och helhetslösning för utveckling, anpassning, installation och konfiguration av programvara.
Vi söker dig som brinner för yrket och som, under minst 2 år, har arbetat med drift, underhåll, felsökning och administration av IT-system (med tyngdpunkt på Windows operativsystem). Eftersom vi arbetar internationellt vill vi att du, förutom svenska, även behärskar engelska väl i både tal och skrift.
Dokumenterade kunskaper inom administration av Windows, Linux, databaser, samt Content Management System (CMS), är meriterande.
Vi arbetar i nära relation med våra kunder och ambitionen är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Detta ställer självklart krav på att du är lyhörd, utåtriktad och har god förmåga att knyta och underhålla personliga kontakter. Har du dessutom erfarenhet av något serviceyrke som inneburit kundkontakt, ser vi det som meriterande.
Då vi ytterligare önskar förstärka vårt kvalitetssäkringsarbete, är det meriterande om du har arbetat med testning och kvalitetsledning t.ex. ISO 9000.
Tjänsten innebär kortare tjänsteresor ca 1 gång/månad. B-körkort är därför ett krav.
Vill du vara med?
I denna rekrytering samarbetar vi med Garuda. Maila din CV, på svenska, märkt "Kundstöd Krucom" till rekrytering [at] garuda.se senast den 10 juni 2009. Vi tar gärna emot din ansökan snarast då vi arbetar löpande med urval.
Publiceringsdatum2009-06-01KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-10
I denna rekrytering samarbetar vi med Garuda AB.
Ange följande referens när du ansöker: Kundstöd Krucom
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@garuda.seKontaktGaruda AB,
rekrytering@garuda.seJonathan Kruger, VD, 046-102590 (Telefon),
jonathan.kruger@krucom.comFöretagKrucom AB
AdressKrucom AB
Stortorget 4
22241 LUND
KontorsadressStortorget 4
KontaktuppgifterTelefonnummer: 046-102590
Jobbnummer 459811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.