Kundspecialist/kundmedarbetare till E-comeföretag/

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-27

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget Klarfönster AB.

Om företaget
Klarfönster AB gör det enkelt att byta fönster och dörrar och är ett företag som säljer skräddarsydda produkter i mer än fem länder. Företaget har produktion i Estland och Skandinavien och erbjuder ett brett sortiment av fönster och dörrar online. Bolaget utvecklas ständigt och ser därför deras e-handelsplattform som ett konstant pågående arbete. Klarfönster AB står för dansk kvalitetsdesign och ansvarsfull produktion samt sätter alltid en personlig prägel på kundens förfrågningar. De har ett nära samarbete med Skandinaviens ledande tillverkare av lås, glas och trä för att säkerställa bästa kvalité. Klarfönster AB befinner sig i en expansiv fas och etablerades i Sverige under 2020.


Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär rådgivning och service till företagets nya och befintliga kunder per telefon och mail, orderhantering och samarbete med produktionen i Estland. Du blir en del av ett team på sex personer och har mycket intern kommunikation med andra anställda på företaget.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Minst 2 års erfarenhet av kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande om du talar danska eller norska
• Erfarenhet av fönster-dörrbranschen alternativt E-come är meriterande

Som person är du vänlig och kommunikativ och anstränger dig för att leverera lösningar och gör det lilla extra i mötet med andra människor. Du är en lojal person som följer rutiner och riktlinjer, har förmåga och intresse att samarbeta med andra samt trivs i ett högt tempo.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundspecialist, kundmedarbetare, support, kundsupport, kundservice, service, kundupplevelse, kund, team, kundtjänst, telefonsupport, telefon, kundkoordinator, ecome, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Caroline Bergendahl
caroline.bergendahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6210378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: