Kundservicepersonal, Västerås
PostNord Sverige / Butikssäljarjobb / Västerås
2018-11-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicepersonal, Västerås" (publicerad 2019-05-15) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PostNord Sverige i Västerås,
Eskilstuna,
Knivsta,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du en kvalitetsmedveten, målfokuserad och motiverad person som vill utvecklas i en roll som kundservicemedarbetare där din kommunikativa förmåga och goda samarbetsvilja kommer att komma väl till pass?
Bli en del av vårt team
Som medarbetare i kundservice kommer du att ha dagliga kontakter med våra privatkunder och företagskunder över telefon och mejl.
Du kommer att arbeta i ett dedikerat och engagerat team, du har ansvar för att ge det bästa bemötandet, du ska vara lyhörd och lösningsorienterad för att besvara alla frågor kring våra tjänster över telefon. Vi lägger stor vikt vid att alla ska ha förståelse för sin del i att helheten uppfyller sitt mål och att varje medarbetare är en del i att nå målen, vi lägger stor vikt vid att du tycker om att arbeta mot satta mål.
Du har vad som krävs
Du får utmaningar i en omväxlande miljö med högt tempo och kunden i fokus. Du är intresserad av att arbeta med människor och tycker om att möta dess olikheter. Du är fylld av energi, initiativtagande, social och har lätt för att samarbeta i team. Du har kapacitet och förmåga att ta dig an flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på kund. Du är tydlig - i att leverera förväntningar och i din kommunikation med våra kunder. Du involverar - genom att dela med dig av förbättringsförslag och kundernas åsikter. Du tar ansvar - genom att vara lojal och se service internt och mot kund. Du levererar värde - genom att förstå och agera utifrån kundernas behov, ta ansvar för din service och prestation. Du har datavana då du kommer att arbeta i flera olika datasystem och vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundservice eller motsvarande kundkontakt. Då det är ett stillasittande arbete uppmuntrar vi till att du har en aktiv fritid.
För befattningsbeskrivning kontakta
jeanette.wassberg@postnord.comVi levererar
Människor med olika bakgrund arbetar hos oss. Du kommer därför vara en del av en arbetsplats med stor mångfald, vilket bidrar till bättre resultat för verksamheten.
Ansök
Vid frågor kontakta Jeanette Wassberg chef kundservice,
jeanette.wassberg@postnord.comFör Fackliga kontaktpersoner se
www.postnord.com/fackligaVi ser fram emot att höra från dig.
Vi levererar. PostNord är den ledande leverantören av kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Vi säkerställer också postservicen till privatpersoner och företag i Sverige och Danmark. Genom vår expertis och ett starkt distributionsnät utvecklar vi förutsättningarna för morgondagens kommunikation, e-handel, distribution och logistik i Norden. 2017 hade koncernen 31 000 anställda och en omsättning på 37 miljarder SEK. Moderbolaget är ett svenskt publikt bolag med koncernkontor i Solna.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-11-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-05
Ange följande referens när du ansöker: 2018/662
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPostNord Sverige
AdressPostNord Sverige
Terminalvägen 24
17173 Solna
KontorsadressTerminalvägen 24
Jobbnummer 4467384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.