Kundservicemedarbetare (tillsvidareanställning)
Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Tycker du att det är roligt att göra kunder nöjda? Vill du dessutomjobbapå Nordens mest innovativa och digitala bank? Då kan Collector Bank vara något för dig!
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten organisk tillväxt i 17 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
Collector är sedan 10 juni 2015 noterad på Nasdaq Stockholm, Large-Cap listan.
TJÄNSTEN
Vi söker nuen ny medarbetare till vårt Contact Center som idag består av drygt 60 engagerade och kunniga medarbetare. Tillsammans med dina kollegor kommer du vara Collector Banks ansikte utåt mot kund där ni ansvarar för inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från våra privatkunder. Ärendena rör främst fakturafrågor avseende e-handel och kreditkort med fokus på den svenska marknaden.
Tjänsten är en tillsvidareanställning (vilken föregås av 6 månaders provanställning)på heltid med start omgående, enligt överenskommelse.
Som medarbetare hos oss blir du en del av vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeordEntreprenörskap,EngagemangochEtik,som präglas av öppenhet inför nya idéer, innovation, engagerade människor som drivs av att få saker att hända, tänker stort och utmanar sig själva varje dag. Känner du att det passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats tror vi att du kommer att trivas riktigt bra tillsammans med oss!
Vi erbjuder dig att vara en del av ett spännande företag med goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter även utanför arbetsplatsen och en fartfylld och stimulerande arbetsmiljö i Göteborgs kanske snyggaste kontor med havsutsikt!
VI TROR ATT DU
• är serviceminded och alltid arbetar för kundens bästa.
• har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare, gärna via telefon.
• är gymnasieekonom eller har liknande utbildning.
• har god datorvana och har lätt att lära nya system.
För att trivas i tjänsten behöver du vara en kommunikativ serviceperson som alltid strävar efter att leverera förstklassig service. Du trivs med att arbeta självständigt och du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning. Du är också prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö i ett högt tempo.
INTRESSERAD?
Varmt välkommen med din ansökan. Ansök med CV och personligt brev senast 12 augustiså hör vi av oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så ansök redan idag!
Har du frågor eller vill veta mer? Kontakta Laura Helgesson, Team Manager, eller Ida Ljungberg, HR Business Partner, på telefonnummer 010 -161 00 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Start enligt överenskommelse, tillsvidareanställning (provanställning de första 6 månaderna)
Publiceringsdatum2018-07-31ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Ljungberg
ida.ljungberg@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Lilla Bommens Torg 11
41104 Göteborg
KontorsadressLilla Bommens Torg 11, Göteborg
Jobbnummer 4268616
Observera att sista ansökningsdag har passerat.