Kundservicemedarbetare till Xplora Mobile

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-05-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Xplora Mobile" (publicerad 2022-08-10) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-05-19

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Xplora Mobile.

Om företaget
Xplora Mobile har på kort tid blivit Nordens ledande IOT-företag inom smart konsumentelektronik. De består utav fyra operationella telefonbolag i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Xplora har idag över 135 000 abonnemangskunder i hela norden. Utöver Norden så finns Xplora i UK, Tyskland, Spanien, Italien & Nordamerika. Företaget är mest känt för sin mobilklocka som är anpassad för barn, en säker introduktion till den digitala världen. De har tagit bort sociala medier, tillgång till sociala medier och väljer istället att fokusera på vad som är viktigt för barnet - att hålla kontakten med deras nära och kära. XPLORAs produkter distribueras via Skandinaviens största elektronikkedja, liksom de flesta välkända nätbutiker.

Företaget är entreprenörsdrivet och vill ligga i framkant. De strävar efter att deras medarbetare ska trivas, må bra på arbetet och ha roligt tillsammans.


Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande mail, samtal, chatt och förfrågningar från både befintliga kunder och distributörer till företaget. De ärenden du hanterar kan exempelvis röra tjänstens funktion, hur den används och att hjälpa till med potentiella utmaningar användarna kan tänkas möta samt fakturafrågor. Med tiden förväntas du ta mer ansvar och på sikt få nya ansvarsområden, du kommer att erbjudas stora utvecklingsmöjligheter inom företaget och i din roll. Du har även stor möjlighet att påverka den utifrån dina egna intressen och preferensramar. I tjänsten kan det förekomma resor och du har en positiv inställning till flexibilitet och spontanitet i din arbetsroll.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du en positiv, lojal och serviceinriktad teamplayer med ett intresse och en förmåga att supportera och hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar och driver ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt och gör detta med hög kvalité. Du har en god förståelse och vilja för att ni tillsammans som team tar er framåt. Då rollen innebär både intern och extern kontakt ser vi att är du en social person med en god kommunikativ förmåga. Slutligen har du lätt för att anpassa dig och en vilja att utvecklas, både i rollen och som person.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Fast månadslön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Linda Gullbrandsson
linda.gullbrandsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6663951

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: