Kundservicemedarbetare till Viasat
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Kalmar,
Göteborg,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 500 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV, RiksTV och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Oslo, Stockholm och nio andra orter i Finland och Sverige, Genom att ge våra medarbetare rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
GoExcellent söker nu kundservicemedarbetare för vår uppdragsgivare Viasat. Verksamhet är vid Lindhagensplan i Stockholm.
Att arbeta som kundservicemedarbetare för vår uppdragsgivare Viasat innebär att vara ansiktet utåt mot Viasats kunder och arbeta för att upprätthålla Viasats starka varumärke.Viasats mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.
Arbetsuppgifterna består i att serva Viasats kunder och att aktivt ta reda på kundens behov för att besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura.Genom att aktivt fråga och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje kundkontakt slutar med en mycket nöjd kund.
Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning. Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är något som du tar för givet och att lösa problem ser du som en utmaning. Du har ett proaktiv sätt och är lyhörd för köpsignaler. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Arbetet som kundservicemedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter.
Du har:
• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav
Publiceringsdatum2012-05-03Arbetstider och omfattningSom arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande. Anställningsformen är en tillsvidareanställning med 6 mån provanställning. Arbetstiderna varierar mellan kl. 8-22 vardagar och kl.10-19 på helger. Rekryteringsprocessen börjar med att du blir kallad till en gruppträff där du får en presentation av företaget och tjänsten. Efter det kommer du få göra några tester som visar din förmåga att formulera dig i skrift samt ett datorbaserat test som mäter dina tangentnedslag/minut. Efter gruppträffen kommer vi att kalla ett antal kandidater på individuella intervjuer. Om du erbjuds en anställning hos oss börjar du antingen onsdagen den 2 maj eller onsdagen den 30 maj.
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, 0850104000,
sofia.stenqvist@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
Jobbnummer 1232645
Observera att sista ansökningsdag har passerat.