Kundservicemedarbetare till Verbal

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-04-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Verbal" (publicerad 2022-05-27) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-04-02

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Verbal har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Verbal en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Verbal startades för 7 år sedan och har sedan dess både bytt namn, vuxit och utvecklat sina erbjudanden. Företaget fokuserar på hög kundnöjdhet och vill leverera den bästa servicen, erbjudandet och produkterna på marknaden. Verbal arbetar både med företagskunder och privatkunder och erbjuder allt från växellösningar till abonnemang, telefoner och surfplattor. Med en smidig app där du själv styr antalet abonnemang och kan uppgradera mängden på surfen är Verbal den ultimata mobiloperatören för alla, såväl privat- som företagskunder. Verbal är det familjära företaget på 15 personer med korta beslutsvägar och stort affärsfokus. Kundservice består idag av tre medarbetare och de söker nu dig som vill komplettera och stötta teamet med ditt driv inom kundservice.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via chatt, telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Majoriteten av ärendena som kommer in berör kundservice men en del av rollen innebär också försäljning och arbete med winback. Som kundservicemedarbetare på Verbal kan du påverka din lön utifrån en gynnsam provisionsmodell baserad på antal nöjda kunder per månad. På verbal tar man ansvar för hela processen.

Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla, där individuella likväl kollektiva prestationer hyllas och att ha roligt på jobbet.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• 0,5 - 1 års erfarenhet av kundservice eller erfarenhet av likvärdig serviceroll
• Du trivs med telefon och dator som främsta arbetsverktyg och du är
• Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av telefonförsäljnin, försäljning av teknik eller förståelse för branschen är meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du är ödmjuk inför kundernas problem. Du är pedagogisk och har tålamodet att hitta den bästa lösningen för kunden, därav värderas en god problemlösningsförmåga. Du är vidare kommunikativ, van att styra samtalet och drivs av att trygga dina kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Henriksdal
Lön: Fast lön och provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anja Jablanovic
anja.jablanovic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6501142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: