Kundservicemedarbetare till vårt norska team
Adlibris / Butikssäljarjobb / Heby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Heby,
Sala,
Östhammar,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adlibris i Heby,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Adlibrisgruppen är ett av Nordens ledande e-handelsföretag. Vi skapar lustfyllda och inspirerande shoppingupplevelser primärt på webben. Med passion för våra produkter och kundnytta i fokus strävar Adlibrisgruppen alltid efter att förbättra våra tjänster och erbjuda våra kunder låga priser och snabba leveranser. Adlibrisgruppen består av e-handelssajterna Adlibris, Discshop, Bamba, Odla.nu och Kökets favoriter med försäljning i Sverige, Finland och Norge. Adlibrisgruppen är en del av Bonnier AB och ingår i affärsområdet Bonnier Books.
Vi söker en medarbetare till vår norska kundservice inom Adlibrisgruppen. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer att hantera en stor variation av frågor gällande beställningar, produkter och leveranser samt besvara frågor som är kopplade till vårt utbud. Primärt kommer du att besvara inkommade kundärenden från
www.adlibris.com, men du kommer även hantera kundserviceärenden för övriga bolag inom Adlibrisgruppen.
I arbetsuppgifterna ingår också viss orderhantering samt att guida kunder som behöver hjälp med faktura- och betalinformation.
Eftersom många av våra kunder kontaktar oss via telefon för att få hjälp är det viktigt att du är bekväm med telefonen som arbetsverktyg.
Du kommer att få ta stort ansvar för att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Du behärskar norska i tal och skrift eftersom du kommer att jobba med våra norska kunder. Periodvis kan arbetet även innebära kontakt med våra svenska kunder och leverantörer och du behärskar därför även svenska. Vi tror att du är en person som har lätt för att samarbeta med andra och som tycker om att arbeta i ett företag med stor entreprenörsanda.
I och med att tempot ofta är högt och arbetsuppgifterna kan komma att variera ställer det höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga, men även på noggrannhet. Du har god datorvana och är organiserad och effektiv i ditt arbetssätt.
Vi vill att du har tidigare erfarenhet från arbete med kundservice och teknikintresse är meriterande med anledning av vårt digitala utbud.
Som vårt ansikte utåt är det viktigt att du värdesätter god service lika mycket som vi gör och att du är glad och positiv.
Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.
Placeringsort är Morgongåva, beläget mellan Sala och Uppsala. Goda buss- och tågförbindelser finns.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-07-27ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdlibris
AdressAdlibris
Morgongåva
74481 Heby
KontorsadressMorgongåva
Jobbnummer 3617685
Observera att sista ansökningsdag har passerat.