Kundservicemedarbetare till vår uthyrningsverksamhet

Arena Personal / Administratörsjobb / Stockholm
2011-06-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till vår uthyrningsverksamhet" (publicerad 2011-06-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal i Stockholm, Solna, Huddinge, Värmdö, Södertälje eller i hela Sverige

Beskrivning/ Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
/ Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu ett antal kundservicemedarbetare. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för långsiktiga uppdrag.
Du kommer att arbeta med support till kunden genom att besvara inkommande samtal och mail. Frågorna kan handla om t.ex. felsökning, support, produktinformation, avtalshantering, fakturafrågor etc.
För att vara aktuell för uppdragen, har du tidigare arbetat i någon form av serviceyrke. Vi ser gärna att du erfarenhet av att arbeta i kundtjänst, men stor vikt läggs vid din personlighet, serviceförmåga och vilja att lära dig. Har du arbetat med komplicerade avtalsfrågor, orderregistrering och ärendehandläggning är det mycket meriterande. Du arbetar normalt i ett team därför är det viktigt att kunna samarbeta väl. Vanligtvis arbetar man i ett antal olika system och det är därför viktigt att du har mycket god datavana och kan sätta dig in i olika komplexa problem. Vidare bör du ha god skriftlig förmåga. Engelska är en fördel då många begrepp kan förekomma på engelska.
Krav på person/ För att passa för uppdragen tror vi att du är:
• Serviceinriktad och kundorienterad
• Noggrann, ansvarstagande och stresstålig
• En mycket god administratör
• Van att arbeta såväl självständigt som i team
• Gärna tekniskt intresserad samt har förmåga att felsöka
• Har rätt inställning och du vill lära dig mer
Våra kunder finns inom olika branscher och karaktärerna på uppdragen varierar. De flesta kundserviceuppdragen är av informativ karaktär, utan säljkrav och riktar sig till företagskunder. Arbetet hos en av våra kunder innebär arbete i ett stort, expansivt och spännande företag. Även uppdragens längd varierar, men de allra flesta uppdragen löper under sex månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering för rätt person. Då uppdragen oftast startat inom en månad, söker vi främst dig som kan tillträda med relativt kort framförhållning.
Du ansöker till tjänsterna genom att klicka på Ansök Nu knappen nedan. Ange gärna i din ansökan när du kan tillträde en ny tjänst/uppsägningstid.
Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då tjänsterna ska tillsättas snarast och intervjuer sker löpande.
Vid eventuella frågor, välkommen att kontakta Isabelle Lilja på telefonnummer 08-587 117 04
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansökan sker endast via nedanstående länk!

Publiceringsdatum
2011-06-14

Arbetstider och omfattning
Heltidsanställd

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Arena Personal

Adress
Arena Personal
Box 30 117
10425 Stockholm

Jobbnummer
961795

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal: