Kundservicemedarbetare till vår Nordiska Customer Service

Gpbm Nordic AB / Kundservicejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gpbm Nordic AB i Mölndal, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Hej!
Älskar du att jobba med kundservice och vara "spindeln i nätet"? Vill du arbeta i ett företag med familjär kultur där högt tempo, härliga kollegor och ständig utveckling är viktiga ingredienser i vardagen? Är svaret JA? Då är detta tjänsten för dig!
Vi behöver nu förstärka vårt fantastiskt duktiga Customer Service-team med ytterligare en noggrann, prestigelös och service-minded medarbetare, som tillsammans med sina kollegor brinner för att ge bästa support till våra kunder och säljare.
Som Kundservicemedarbetare hos oss får du möjlighet att jobba i en härligt varierande vardag med kunder och säljare i hela Norden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir bl.a.
Registrera och bekräfta kundbeställningar och förfrågningar som inkommer via olika kanaler.
Leveransbevakning och omplanering av inneliggande beställningar.
Pris- och kundregisteradministration.
Artikeladministration i externa artikeldatabaser.
Hantera reklamationer.
Hjälpa både våra kunder och slutkonsumenter i produkt- och garantifrågor.
Arbeta aktivt för att få fler av våra kunder att upptäcka och använda vår digital kundservice- och beställningsplattform.
Supportera säljarna med ärenden som rör kundorderflöden, kundavtal, försäljningsstatistik mm.
Representera kundservice vid kundmöten och mässor.
Aktivt delaktig i arbetet med ständiga förbättringar inom avdelningens funktioner

Vi söker dig som...
• tycker om att skapa och vårda kundrelationer och har en positiv inställning till det mesta som gör att du hellre väljer att se möjligheter än problem när du ställs inför vardagliga utmaningar i jobbet. Engagerad, noggrann och strukturerad är också ord som beskriver dig väl. Att du gillar högt tempo och har genuint intresse för kundservice ser vi som en självklarhet och att jobba i team, där det gemensamma resultatet är viktigast, är något som du trivs med. Att utvecklas och lära dig nya saker står också högt i kurs hos dig eftersom vi är ett bolag i ständig förändring för att möta dagens och morgondagens kunder!
Vi tror att du har...
• några års erfarenhet av kundservicearbete och/eller annan liknande kontorsadministration. Svenska och engelska pratar och skriver du obehindrat och kan du ytterligare något nordiskt språk så är det extra välkommet. Office-paketet är du också bekväm att arbeta i, särskilt Excel.
För oss är personligheten och viljan att göra ett bra jobb ibland viktigare än exakt matchande erfarenhet, vi vill ju ha dig som kollega i flera år och då är det viktigt att vi trivs tillsammans! Så har du inte det men är övertygad om att detta är jobbet för dig så är du självklart välkommen att söka ändå.
Hos oss får du...
• en varierande tjänst med stora möjligheter att utvecklas inom ditt område i ett internationellt företag i en spännande tillväxtbransch. Du blir en del av vår nordiska Customer Service och har ett nära och tätt samarbete med både våra säljorganisationer i Norden och våra kollegor inom lager, inköp och produkt på våra kontor och lager i Mölndal och Sörred. Du kommer till en modern företagsmiljö med platt organisation och nära till din chef och du får självklart en bra introduktion så att du kommer in i tjänsten på ett snabbt och tryggt sätt. Arbetstiden är förlagd på vardagar mellan 08.00-17.00. Vi har kollektivavtal med Unionen.
Låter det intressant? Hör av dig!
Vi hanterar ansökningarna löpande och ska tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!
GPBM Nordic - Kort om oss
Med över 35 års erfarenhet av design, marknadsföring och försäljning av produkter inom områdena batterier och laddutrustning, belysning och brandsäkerhetsprodukter har vi skapat oss en stark position på såväl konsument- som industrimarknaden med bl.a. varumärkena GP Batteries, GP PowerBank, GP Lighting, Housegard, CGS och Firephant. Företaget ingår i handelskoncernen Cebon Group som har rörelsedrivande bolag i Norden, Frankrike och Italien. Huvudkontor och centrallager ligger i Mölndal och koncernen omsätter ca 640 miljoner kr. Vi är ca 115 kollegor som arbetar under ledorden Utveckling, Engagemang och Ansvar. För mer info, gå gärna in på www.gpbmnordic.se.
Kundsupport Kundtjänst Säljsupport Customer service Customer support Göteborg Mölndal Gbg Kungsbacka Kungälv

Publiceringsdatum
2022-08-12

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-26

Adress
Gpbm Nordic AB
Argongatan 2B
43153 Mölndal

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundservicemedarbetare".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gpbm Nordic AB (org.nr 556360-0443)
Argongatan 2B (visa karta)
431 53  MÖLNDAL

Ansökan
E-post: jobb@gpbmnordic.se

Arbetsplats
Gpbm Nordic AB

Kontakt
Teamleader Customer Service
Malin Hagman Holmen
malin.hagman@gpbmnordic.se
031-7991646

Jobbnummer
6878479

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gpbm Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gpbm Nordic AB: