Kundservicemedarbetare till välkänt bilmärke

Bravura / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-20

Företaget
Det här är ett globalt bolag med fokus på bilfinansiering av ett specifikt märke för företag och privatpersoner. Huvudkontoret i Norden ligger i Sollentuna och det är där du kommer att vara placerad. Du kommer att arbeta på avdelningen Operations och ingå i kundserviceteamet bestående av åtta personer. Företagskulturen präglas av ett intensivt men engagerat arbetsklimat där du har kul på jobbet men arbetar fokuserat och effektivt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen utgör du en del av företagets kundserviceteam som tillsammans tillhandahåller service och support till företagets kunder. Du kommer att ansvara över att hantera inkommande samtal och mail från såväl privatpersoner som mindre företagskunder. Ärendena kommer främst röra finansiella frågor och frågor rörande bilarna. I arbetet ingår det också att ringa upp kunder för att följa upp kampanjer och leads.

Det här är en bemanning och du är anställd som konsult via Bravura

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning alternativt arbetslivserfarenhet inom service, administration eller försäljning
• God dator- och telefonvana
• Erfarenhet av CRM-system (meriterande)
• Bilintresserad (meriterande)
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift. Meriterande med kunskap i annat nordisk språk

För att trivas i rollen ser vi att du är van att agera och arbeta självständigt för att nå resultat. Då rollen innebär mycket kundkontakt är det av stort vikt att du har ett serviceinriktat sätt och alltid sätter kunden i första rum. Du kommer att arbeta med flera uppgifter och kontaktytor parallellt, vilket innebär att du måste ha en förmåga att strukturera och vara noggrann i ditt sätt att arbeta. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet där du visar ett högt engagemang, samarbetsförmåga samt vilja att lära och utvecklas.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Sollentuna
Lön: Fast lön enligt ÖK.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, serviceyrke, administration, rådgivning, kundrådgivning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajza Zellman Sjööblom 08-40024050 kajza.zellman.sjooblom@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0163

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2960780

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: