Kundservicemedarbetare till uppdrag i Mölndal

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du erfarenhet och intresse för kundtjänst och vill arbeta i en roll som kombinerar logistik och administration? Vi har just nu ett uppdrag där du erbjuds ett utmanande och spännande jobb i ett team med kunniga, serviceorienterade och engagerade medarbetare. Du är en del av en försäljningsorganisation där du står inför spännande och intressanta uppgifter dagligen.

Om rollen
Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet. Du kommer att ingå i ett team bestående av kollegor i Norden, men du kommer att ha huvuduppgifter för den svenska marknaden. Tjänsten är tillfällig och sträcker sig från mitten/slutet av augusti och ett år fram. Vi letar efter människor som förkroppsligar våra värderingar, är inte rädda för att utmana, förnya, experimentera och gå i snabb takt. Vi letar alltid efter sätt att förbättra våra produkter och oss själva.

Arbetuppgifterna kommer att vara:

• Hantera, registrera och följa upp orderflöden och klagomål
• Uppdatering och underhåll av kund- och artikelstamdata
• Hantering av förfrågningar från kunder och interna kollegor angående orderstatus, tillgänglighet, priser, leveranstider, produktspecifikationer etc.
• Kontakt med våra lager och speditörer angående frågor om transporter, distribution, lageradministration och uppföljning
• Hjälp vid behov med analyser och uppföljning av KPI
• Förståelse för våra kunders behov, bygga förtroendeförhållanden och tillhandahålla service av hög kvalitet till både interna och externa kunder

Om dig

För att lyckas i rollen har du en hög nivå av självdrift, en positiv attityd och gillar att arbeta i ett team såväl som att du tar personligt ansvar för och driver ditt arbete. Du gillar att sätta upp ditt arbete på ett strukturerat och metodiskt sätt och du har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Du bör även trivas med att arbeta i en hög takt där du proaktivt identifierar lösningar för att säkerställa hög effektivitet och kvalitet i ditt arbete.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Önskvärda kvalifikationer
• Avslutad universitetsutbildning med fokus på logistik, ekonomi eller liknande
• God kunskap om Microsoft Office-verktyg, särskilt i Excel
• Språk: Flytande svenska och engelska - skriftliga och muntliga
• Erfarenhet av att arbeta i kundservice och med logistikflöden är en fördel
• SAP R / 3, C / 4 och S / 4 HANA-kompetenser är värdefulla färdigheter

Om du är redo för utmaningen och tycker att det här låter som du, ansök nu!

Om Adecco

Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.

Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Göteborg, Kungsbacka eller Borås med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Jemima Hammarström via Jemima.Hammarstrom@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Svenska, Swedish, engelska, English, Göteborg, Kungsbacka, Mölndal, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2021-06-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-07-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34987".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5822621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: