Kundservicemedarbetare till Tempur
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-11-07Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Tempur har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Tempur en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetTEMPURS tryckavlastande madrasser och sovkuddar är ett genombrott inom sömnteknologin och har totalt förändrat det tidigare synsättet att en madrass ska vara fast eller till och med hård. All expertis är idag överens om att en madrass ska forma sig efter kroppen, inte tvärtom. Baserat på intervjuer som genomförts med över 24 000 madrassägare på 13 europeiska marknader är Tempur-ägare över hela Europa i genomsnitt mer nöjda än ägare av andra madrass-varumärken! Tempur är ett nordiskt företag som har kundtjänsten för Sverige och Norge på huvudkontoret på Södermalm. Här välkomnas du in till ett glatt och familjärt team om tre medarbetare!
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden från privatkunder via webbförsäljningen, på telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning och konsultera kunden, du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Du kommer få inkommande samtal gällande produktfrågor från återförsäljare och säljare gällande lagersaldo samt andra frågor kopplade till leverans. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system.
Jobbet kommer att bestå utav:
• orderläggning
• returhantering
• telefonkontakt med återförsäljare och interna säljare
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet, gärna från ett serviceyrke
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, norska är meriterande
• God datorvana
I denna kundtjänst krävs det att du har en god kommunikativ förmåga för att kunna hjälpa och konsultera kunder att göra en viktig investering. Dagligen jobbar du på att hitta en bra lösning, därför krävs intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra både internt och externt. I denna roll jobbar du i ett litet team och det kommer krävas av dig att vilja dra ett ärende framåt och be om hjälp vid behov, därför är du som söker självgående. Det är viktigt att ha en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning eftersom du dagligen brottas med problem av olika slag och komplexitet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Rosenlundsgatan 52, Södermalm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Tempur
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Anja Jablanovic
anja.jablanovic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7149125
Observera att sista ansökningsdag har passerat.