Kundservicemedarbetare till Telenor, jobba från Kalmar eller Cyp

Sykes Sweden AB / Butikssäljarjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Kalmar, Mörbylånga, Karlskrona, Uppvidinge, Karlshamn eller i hela Sverige

Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från våra kunder. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Vanliga frågor från kunderna är rörande abonnemang, produkter, fakturor och teknisk support.
I rollen är försäljning en naturlig del, vilket förutsätter att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.
Kundupplevelsen är nummer ett för oss och Telenor. Genom att visa respekt, hålla vad du lovar, sträva efter enkelhet och vara inspirerande mot kunder och dina kollegor är du en tydlig ambassadör för Telenor, deras värderingar och deras varumärke. Detta vet vi påverkar kunden långsiktigt.
Efter slutförd utbildning har du möjlighet att ansöka om att få fortsätta att arbeta med Telenors kundtjänst på vårt Call Center i Larnaca.

Du tycker om att ta ansvar, du är självständig och gör ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov.
För att lyckas med försäljningen förutsätter vi att du är resultatfokuserad, övertygande och uthållig som person. Du strävar efter att hela tiden utveckla dig själv och motiveras av att nå högt uppsatta mål.
Kundupplevelsen är nummer ett för dig. Du visar respekt, håller vad du lovar, och vill vara inspirerande mot kunder och kollegor.
Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska både i tal och skrift.

SYKES är världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. SYKES har för närvarande över 70 center med 55 000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra nordiska Call Center i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag.
På vårt Call Center i Kalmar arbetar för närvarande drygt 400 personer med att ge säljande service och support. Vi finns på Varvsholmen med vacker utsikt över Kalmarsund.

SYKES jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så förekommer det slumpvisa drogtester under anställningen.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsterna är på heltid men önskar du själv att jobba mindre så finns möjlighet till deltid Arbetstiderna är varierande dag/kväll/helg. Anställningen inleds med en utbildning för att du ska lyckas i ditt nya arbete Möjlighet att arbeta från Cypern

Publiceringsdatum
2018-02-19

Ersättning
Du har fast lön enligt avtal och möjlighet till provision
6 månaders provanställning
Du kan efter full utbildning också ansöka om att jobba minst 6 mån på vårt kontor i Larnaca
Vi erbjuder friskvårdsbidrag
Best Place To Work aktiviteter

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-23
Ange följande referens när du ansöker: Kundservicemedarbetare Telenor

Kontakt
Pia Gustafsson job_kalmar@sykes.com 0680-716000
Catharina Ljungar job_kalmar@sykes.com 0680-716000
Solveig Nilving job_kalmar@sykes.com 0680-716000

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Fartygsgatan 4
39230 Kalmar

Kontorsadress
Fartygsgatan 4

Jobbnummer
3973499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: