Kundservicemedarbetare till Technical First Line på Tre

Hi3G Access AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare till Technical First Line på Tre" (publicerad 2024-01-23) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm, Täby, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

En i vårt team går vidare internt och därför står vi nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy till Tre's Technical First Line på vår kundserviceavdelning. Vi letar vi efter dig som vill leverera teknisk service i världsklass!

Ditt jag, i vårt lag
Som kundservicemedarbetare i vår tekniska first line arbetar du med att hantera ärenden över telefon. Mestadelen handlar självklart om våra härliga kunder men kan även vara buddies från andra avdelningar som behöver stöttning i ärenden av teknisk karaktär. Primärt handlar det om felsökning och mer djupgående frågor kopplat till routrar, bredband, mobilnät och 3Växel samt reparation.

För att lyckas i rollen ser du till att alltid ta ägandeskap för dina och våra kunders ärenden med visionen att lösa situationer på bästa och effektivaste sätt. Du ser självklart till att våra kunder alltid ett trevligt och proffsigt bemötande. Som medarbetare i vår kundserviceorganisation blir ditt uppdrag mer än att bara ta telefon- vi är örat mot rälsen och ser till att få kundsröst hörd. Med hjälp av vårt 3Engage- och Innovationsforum får du möjlighet att få dina och dina kunders idéer hörda och en chans att påverka ditt egna jobb.

Hur jobbar vi då?
Att du ska nå dina mål, det är vårt mål! För oss handlar det om att du ska få chansen att utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi ser till att ge dig grundutbildningar inom våra felsökningsverktyg, router- och nätkunskap samt vår 3Växel-platform. Allt detta paketeras på ett sätt som skräddarsys efter dig och inom kort tror vi att du är redo att stå på egna ben med en stor verktygslåda av erfarenhet, kunskap och kreativa lösningar.

För att säkra att vi är bäst på kommunikation kommer du få ta del av vår senaste satsning - Customer Excellence Program. Med denna dialogstrategi kommer du få gedigna verktyg som kommer gynna dig i mer än bara ditt arbete. Technical First Line är ett sammansvetsat team där vi hyllar individen och våra olikheter för att sedan hjälpas åt att bemöta våra gemensamma utmaningar och komma ut som vinnare. Tillsammans med vår Technical Second Line utgör vi kundservice tekniska underorganisation som de som hanterar de mest komplexa ärenden.

Du kommer se fram emot att ha

• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2023
• En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön
• Kontinuerlig utbildning och utveckling för att bli en skicklig medarbetare
• Jobba på vårt fina 3hus bredvid Globen
• Ta del av samhällsutvecklingen med 5G och få insyn i vilka möjligheter som vi kommer ha framåt

Vi lyfter och hjälper varandra och för den som vill klättra på Tre finns många karriärvägar efter att du lärt dig mer om vår bransch och våra kunders önskemål.

Vi har en känsla av att du
Är en person som gillar att ha varierande uppgifter och har inga problem med att prioritera och se till att saker blir gjorda. Du är har en nyfikenhet för teknik och en vilja att alltid lära dig mer. Självklart delar du även vår syn på bra service och ser till att ge kunder den bästa möjliga hjälpen med deras utmaningar.

Utöver det tror vi att du är en kreativt tänkande person som gärna testar nya idéer och tänker lika mycket i som utanför lådan. När det är högt tempo lägger du in en extra växel och tar det som en extra utmaning. Tillsammans med resten av teamet ser vi oss som självständiga och tar eget initiativ när det behövs för att vara den bästa team playern.

För att ha ett litet försprång ser vi att du har tidigare erfarenhet av något serviceyrke (gärna med direkt kundkontakt). Alternativt jobbat eller har god förståelse inom teknik.

Känner du igen dig? Kul! Eller så har vi helt fel, du kanske inte känner igen dig, men rollen är intressant och ett område du behärskar? Då vill vi lära känna dig ändå!

Innan du klickar på ansök, några sista medskick: För att söka rollen behöver du behärska svenska och engelska i tal och skrift. I den här rekryteringen gör vi även en bakgrundskontroll på våra slutkandidater, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen.

ANSÖKAN Sugen, eller hur? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.

Välkommen till Tre!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)

Arbetsplats
Tre

Jobbnummer
7786191

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hi3G Access AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hi3G Access AB: