Kundservicemedarbetare till Sverigetaxi!
Brilliant People / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brilliant People i Stockholm,
Sollentuna,
Göteborg eller i
hela Sverige Sverigetaxi är Sveriges största taxibolag med över 2 700 bilar utspridda över hela landet.
Fokus är att göra resenärers taxiupplevelse så enkel som möjligt, oavsett om det gäller privata resor, resor i tjänsten eller resor inom den offentliga sektorn.
Sverigetaxi finns tillgängliga på över 200 orter, dygnet runt, året runt.
Nästan 5.000 engagerade män och kvinnor från ca 70 olika nationer har från sina respektive kulturer starkt bidragit till den positiva utveckling som Sverigetaxi haft ända sedan starten.
Sverigetaxis starkaste kännetecken är den gula färgen samt deras aktiva miljöarbete. Sverigetaxi har ett brett utbud av tjänster och vänder sig till alla som åker taxi - oavsett om du åker privat, i tjänsten eller via färdtjänst, skol- och omsorgsresor.
Vill du ha en kundserviceroll med stort fokus på administration och kundtjänstärenden?
Har du ett brinnande intresse för människor och skulle beskriva dig som energisk, positiv och har som vana att ge bra och effektiv service? Då är den här tjänsten något för dig.
I rollen som kundservicemedarbetare på Sverigetaxi kommer du i första hand att hantera inkommande kundärenden över telefon och webb samt tillhörande administrativa uppgifter.
Svara mot kund- och kvalitetsmål samt logga ärenden i Sverigetaxis olika system.
Du är ansiktet utåt för Sverigetaxi och förväntas att uppträda med stor servicekänsla och Du utgår från huvudkontoret i Häggvik, Sollentuna och arbetstiderna är Måndag - Fredag 08:00 - 16:30.
Som kundservicemedarbetare på Sverigetaxi erbjuds du:
• Ljusa och fräscha lokaler med vacker utsikt i Häggvik, Sollentuna.
• En bred kundserviceroll där du får jobba med varierande arbetsuppgifter.
• En familjär och härlig sammanhållning i ett team bestående av 6 personer.
• Marknadsmässig fast lön.
• Friskvårdsbidrag om 2000kr.
• Halvdag före röd dag och möjlighet till flex.
• Företagshälsovård.
• Anställning hos ett stort välrenommerat svenskt bolag.
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du:
• Har en god datorvana och hanterar Office-paketet med lättsamhet.
• Har erfarenhet av arbete i en serviceroll och förstår vikten av att ge effektiv och god service.
• Har en stark kommunikativ förmåga och klarar av att hantera olika typer av människor.
• Är stresstålig och klarar av att hålla många bollar i luften.
• Är flytande i svenska språket i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.
Det är även meriterande om du:
• Har jobbat i en liknande kundserviceroll tidigare.
• Är flerspråkig.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser som sagt att du är en person med positiv inställning som tycker om service och sporras av utmaningar och tror att det mesta går att lösa med rätt attityd och lite eftertanke. För att trivas i rollen tror vi även att du är utåtriktad i din kontakt med kunder, är ödmjuk och alltid lyssnar på kundens behov. Känner du igen dig i detta tror vi att du kommer trivas i rollen hos Sverigetaxi.
Rekryteringsprocessen hanteras av Brilliant People och du blir anställd direkt av Sverigetaxi.
Vi söker 1 person och rollen ska tillsättas omgående.
Skicka in din ansökan snarast, intervjuer sker löpande!
Har du frågor kring tjänsten?
Kontaktperson:
Brilliant People
Joakim Westin, Operativ Chef
070080880,
joakim.westin@brilliantpeople.seVaraktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-06-14ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBrilliant People
AdressBrilliant People
Hälsingegatan 49
11331 Stockholm
KontorsadressHälsingegatan 49
Jobbnummer 4205366
Observera att sista ansökningsdag har passerat.